ثبت اختراع و ساخت محصولات فناورانه در دانشگاه آزاد اسلامی کهنوج

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج گفت: پژوهش‌های منتج به دستاوردهای مهم علمی در این دانشگاه را ثبت اختراع، ساخت محصولات فناورانه و چاپ کتب و مقالات معتبر علمی عنوان کرد. به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از کهنوج، رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای کهنوج و جیرفت به‌منظور تعمیق، توسعه و ارتقای زمینه‌های همکاری […]

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج گفت: پژوهش‌های منتج به دستاوردهای مهم علمی در این دانشگاه را ثبت اختراع، ساخت محصولات فناورانه و چاپ کتب و مقالات معتبر علمی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از کهنوج، رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای کهنوج و جیرفت به‌منظور تعمیق، توسعه و ارتقای زمینه‌های همکاری مشترک، بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود، افزایش تعامل چندجانبه، توسعه کمّی و کیفی، ارائه خدمات به گروه‌های مخاطب و اجرای برنامه‌ها و اقدامات مؤثر و کارآمد در راستای حمایت‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی تفاهم‌نامه مشترک در حوزه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی منعقد کردند.


بیشتر بخوانید:

همکاری دوجانبه دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای جیرفت و کهنوج


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج در این نشست با تأکید بر اینکه این دانشگاه به‌عنوان بزرگترین مرکز آموزشی پنج شهرستان جنوبی استان کرمان از توان علمی و اجرایی بسیار بالایی برخوردار است به تعدد پژوهش‌های منتج به دستاوردهای مهم علمی از ثبت اختراع و ساخت محصولات فناورانه تا چاپ کتب و مقالات معتبر علمی اشاره کرد و گفت: واحد کهنوج آمادگی دارد تا با استفاده از این ظرفیت، گام‌های گسترده‌تری را برای توسعه هرچه سریع‌تر این دانشگاه بردارد.

ثبت اختراع و ساخت محصولات فناورانه در دانشگاه آزاد اسلامی کهنوج

عبدالله یزدی عنوان کرد: همکاری دانشگاه‌های شاخص جنوب کرمان ازجمله دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج، دانشگاه جیرفت و دانشگاه علوم پزشکی جنوب کرمان می‌تواند سرمنشأ حرکت علمی فناورانه جوانان این خطه شود.

وی بر ضرورت برقراری ارتباط عملی در راستای کارآفرینی و نوآوری با محور ایجاد زمینه‌های اشتغال برای فارغ‌التحصیلان تأکید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج بیان کرد: در آینده با دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تفاهم‌نامه‌های علمی و پژوهشی منعقد خواهیم کرد.

انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/




ثبت اختراع و ساخت محصولات فناورانه در دانشگاه آزاد اسلامی کهنوج

منبع:آنـــا
? ثبت اختراع و ساخت محصولات فناورانه در دانشگاه آزاد اسلامی کهنوج