ثبت‌نام ۱۸ هزار و ۷۵۵ زائر کرمانی اربعین در سامانه سماح

مدیر کل حج و زیارت استان کرمان گفت: تا ساعت ۷:۲۰ صبح امروز، ۱۸ هزار و ۷۵۵ نفر زائر از استان کرمان در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند. محمدعلی ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ گفت: تا ساعت ۷:۲۰ صبح امروز، ۱۸ هزار و ۷۵۵ نفر زائر از استان کرمان در سامانه […]

مدیر کل حج و زیارت استان کرمان گفت: تا ساعت ۷:۲۰ صبح امروز، ۱۸ هزار و ۷۵۵ نفر زائر از استان کرمان در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند.

محمدعلی ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ گفت: تا ساعت ۷:۲۰ صبح امروز، ۱۸ هزار و ۷۵۵ نفر زائر از استان کرمان در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۲ هزار و ۳۲۹ نفر تأییدیه پرداخت دارند و روند ثبت‌نام این تعداد تکمیل شده است.

مدیر کل حج و زیارت استان کرمان ادامه داد: در کل کشور تاکنون تعداد ۳۲۸ هزار و ۴۲۸ نفر اعزام به صورت زمینی و تعداد ۱۴ هزار و ۶۳۱ نفر نیز اعزام هوایی را انتخاب و ثبت‌نام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه مرز شلمچه برای اعزام زائران ما در نظر گرفته شده است که این مرز را تاکنون ۶۴ هزار و ۳۳۴ نفر انتخاب کرده‌اند، عنوان کرد: مشتاقان حضور در پیاده‌روی اربعین جهت ثبت‌نام هرچه سریع‌تر به سامانه سماح مراجعه کنند؛ چرا که آمار برای سایر دستگاه‌ها و نهادها از طریق این سامانه ارسال می‌شود تا برنامه‌ریزی لازم در خصوص اقدامات مدنظر صورت گیرد.

ایرانمنش خاطرنشان کرد: یادآوری می‌کنم مسئله بیمه، وام، گذر‌زیارتی و همه موارد از طریق سامانه سماح صورت می‌گیرد.

انتهای خبر/م
 




ثبت‌نام ۱۸ هزار و ۷۵۵ زائر کرمانی اربعین در سامانه سماح

منبع:آرمـان
? ثبت‌نام ۱۸ هزار و ۷۵۵ زائر کرمانی اربعین در سامانه سماح