ثبت‌نام دوازدهمین دوره مسابقات ملی «مناظره دانشجویان ایران» در کرمان آغاز شد

نذیر کرمان/کرمان معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کرمان از آغاز ثبت نام مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی «مناظره دانشجویان ایران» خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات با حضور تیم‌های مختلف دانشجویی از دانشگاه‌های سراسر استان کرمان برگزار می‌شود. نجمه موسی‌پور امروز ۲۰ آبان ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این مسابقات هرسال و […]

نذیر کرمان/کرمان معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کرمان از آغاز ثبت نام مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی «مناظره دانشجویان ایران» خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات با حضور تیم‌های مختلف دانشجویی از دانشگاه‌های سراسر استان کرمان برگزار می‌شود.

نجمه موسی‌پور امروز ۲۰ آبان ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این مسابقات هرسال و با حضور تیم‌های مختلف دانشجویی از دانشگاه‌های سراسر استان کرمان در مقاطع (کاردانی، کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری) از سوی جهاددانشگاهی استان برگزار می‌شود و تیم‌های برگزیده به مرحله کشوری راه می‌یابند.

وی توسعه فرهنگ گفت‌وگو و آموزش، ارتقاء تفکر خلاق و نقاد بین دانشجویان در قالب فعالیت‌های گروهی منسجم و هدفمند را از جمله اهداف برگزاری این مسابقات دانست و افزود: کسب دانش عمومی درمورد موضوعات مختلف، ایجاد انگیزه در جامعه به‌منظور توجه بیشتر به ارتقاء سطح دانش و آگاهی عمومی در مسابقات مناظره دانشجویی مورد تأکید است.

موسی‌پور تصریح کرد: مسابقات دانشجویی بستری فراهم می‌کند تا افراد بتوانند صادقانه نظرات خود را بیان کرده و بهترین استدلال‌ها و براهینی که مطابق باورهای ایشان است را جستجو کنند. همچنین شرکت‌کنندگان در مدت زمانی که در اختیار دارند جوانب گسترده‌ای از بحث را بررسی و واکاوی می‌کنند و به‌دنبال گفت‌وگوی علمی‌تر و مستدل‌تر هستند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان در پایان با بیان اینکه مرحله استانی این دوره از مسابقات پاییز و زمستان امسال برگزار می‌شود، اظهار کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقات تا ۱۰ آذرماه امسال فرصت دارند به دفاتر فرهنگی دانشگاه‌ها و دفتر معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان مراجعه کرده و یا با شماره ۰۳۴۳۳۲۵۷۳۴۲ داخلی ۱۱۳ یا ۱۱۸ تماس گرفته و ثبت‌نام نمایند.

انتهای پیام




ثبت‌نام دوازدهمین دوره مسابقات ملی «مناظره دانشجویان ایران» در کرمان آغاز شد

منبع: ایـسنا
? ثبت‌نام دوازدهمین دوره مسابقات ملی «مناظره دانشجویان ایران» در کرمان آغاز شد