ثبت‌نام بیش از ۲۴۰۰ نفر در طرح اکرام ایتام در استان کرمان

ناصر عسکری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان و شعبان مردم عزیز استان کرمان همراهی و همکاری خوبی با کمیته امداد استان در بحث اطعام مهدوی و افطاری و سبدهای غذایی داشتند، اظهار داشت: بیش از ۱۱۵ هزار خانواده در سراسر استان کرمان تحت پوشش کمیته […]

ناصر عسکری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان و شعبان مردم عزیز استان کرمان همراهی و همکاری خوبی با کمیته امداد استان در بحث اطعام مهدوی و افطاری و سبدهای غذایی داشتند، اظهار داشت: بیش از ۱۱۵ هزار خانواده در سراسر استان کرمان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند که شامل حدود ۲۸۰ هزار نفر می‌شود.

وی از ثبت‌نام بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ نفر در طرح اکرام ایتام در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد و گفت: ۲۷ هزار و ۸۹۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد کرمان قرار دارند که توسط بیش از ۷۲ هزار حامی نیکوکار حمایت مادی و معنوی می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان با اشاره به اینکه ۵۱ هزار دانش‌آموز کرمانی تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، تصریح کرد: اگر این حمایت‌ها نبود این دانش‌آموزان از تحصیل باز می‌ماندند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۳ هزار دانشجو و ۲۸۴ طلبه نیز تحت پوشش کمیته امداد تحصیل می‌کنند که حدود ۴۰۰ نفر از آنها از نخبگان درسی هستند، افزود: طرح اکرام ایتام و محسنین با هدف ترویج سنت حسنه احسان به ایتام و تقویت حس همدلی در جامعه اسلامی برگزار می‌شود.

عسکری‌نژاد گفت: خیران با مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد سراسر استان حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان با هر مبلغی می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند.

انتهای پیام/۵۱۱/




ثبت‌نام بیش از ۲۴۰۰ نفر در طرح اکرام ایتام در استان کرمان

منبع: تسنــیم
? ثبت‌نام بیش از ۲۴۰۰ نفر در طرح اکرام ایتام در استان کرمان