تیکدری: روی یک شوت استثنایی باختیم/ امیدوارم بدشانسی تمام شود و سرخابی‌ها را ببریم

بازیکن گل‌گهر معتقد است که نتوانسته‌اند از موقعیت‌هایشان استفاده کنند. به گزارش فت فتو، مهدی تیکدری، بازیکن گل‌گهر پس از شکست ۲ بر صفر امروز (شنبه) مقابل گل‌گهر در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: ما در نیمه نخست از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. در نیمه دوم روی یک شد حمله گل خوردیم و شرایط […]

بازیکن گل‌گهر معتقد است که نتوانسته‌اند از موقعیت‌هایشان استفاده کنند.

به گزارش فت فتو، مهدی تیکدری، بازیکن گل‌گهر پس از شکست ۲ بر صفر امروز (شنبه) مقابل گل‌گهر در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: ما در نیمه نخست از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. در نیمه دوم روی یک شد حمله گل خوردیم و شرایط کاملا چرخید. ما در ادامه به فکر گل‌زنی بودیم و پرسپولیس به فکر ضد حمله بود. روی شوت استثنایی اسدبیگی گل دوم را خوردیم.

او افزود: چیزی از ارزشهای ما کم نمی‌شود. بازیکنان ما نشان دادند که چه تیم بزرگی هستیم. الان چهارم جدول هستیم و ان‌شاءالله بازی عقب افتاده‌مان را میبریم و به جدول برمی‌گردیم. الان هم برای بازی پنجشنبه با صنعت نفت آماده می‌شویم و ان‌شاءالله نتیجه لازم را در آن بازی می‌گیریم.

بازیکن گل‌گهر درباره ناتوانی این تیم در پیروزی مقابل استقلال و پرسپولیس گفت: فکر نمی‌کنم هواداری معترض باشد. ما همیشه تلاشمان را کردیم. در بازی با پرسپولیس هم روی یک اتفاق باختیم. ان‌شاءالله بدشانسی‌ها دست از سر تیم ما بردارد و مقابل این دو تیم سه امتیاز را کسب کنیم.

تیکدری در پایان در واکنش به برگزاری دیدارهای برگشت مقابل سرخابی‌ها در ورزشگاه آزادی بیان کرد: بازی‌ها بدون تماشاگر است و فرقی نمی‌کند.

انتهای پیام




تیکدری: روی یک شوت استثنایی باختیم/ امیدوارم بدشانسی تمام شود و سرخابی‌ها را ببریم

منبع: ایـسنا
? تیکدری: روی یک شوت استثنایی باختیم/ امیدوارم بدشانسی تمام شود و سرخابی‌ها را ببریم