تیم گلگهر سیرجان به جمع هشت تیم برتر لیگ دسته یک کشتی فرنگی کشور پیوست

کرمان – فت فتو – تیم گلگهر سیرجان با پیروزی برابر سایر رقبا توانست عنوان نخست تیمی گروه b در دور برگشت مسابقات کشتی لیگ یک را کسب کرده و در مجموع رفت و برگشت به جمع هشت تیم برتر این مسابقات صعود کند. به گزارش خبرنگار فت فتو، تیم های هیات کشتی اراک و […]

کرمان – فت فتو – تیم گلگهر سیرجان با پیروزی برابر سایر رقبا توانست عنوان نخست تیمی گروه b در دور برگشت مسابقات کشتی لیگ یک را کسب کرده و در مجموع رفت و برگشت به جمع هشت تیم برتر این مسابقات صعود کند.

به گزارش خبرنگار فت فتو، تیم های هیات کشتی اراک و هیات کشتی بیرجند و پلی دنت پرند تهران در مرحله گروهی رقبای دور برگشت گروه b فرنگی کاران گل‌گهر به میزبانی شهر سیرجان بودند.

در مسابقه نخست کشتی فرنگی لیگ دسته یک هیات کشتی بیرجند ۲ و پلی دنت برند تهران ۷ امتیاز کسب کردند، نتیجه مسابقه دوم نیز با پیروزی هفت بر سه گلگهر سیرجان مقابل هیات کشتی اراک به پایان رسید.

‏نتیجه مسابقه سوم مسابقات کشتی فرنگی لیگ یک کشور  دور برگشت گروه b با تساوی پنج بر پنج پلی دنت پرند تهران با هیات کشتی اراک به پایان رسید که تیم اراک با توجه به امتیاز فنی بیشتر برنده اعلام شد.

تیم گلگهر سیرجان با نتیجه هشت بر ۲ هیات کشتی بیرجند را در مسابقه چهارم کشتی فرنگی لیگ یک شکست داد و در بازی پنجم هیات کشتی اراک با نتیجه هشت بر ۲ بر هیات کشتی بیرجند غلبه کرد. 

مسابقه ششم این مرحله نیز با پیروزی هشت بر ۲ گل‌گهر سیرجان مقابل پلی دنت پرند تهران به پایان رسید تا سیرجانی ها دست پر و بدون باخت به مرحله یک هشتم نهایی دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک کشور گام بگذارند.

باشگاه گل‌گهر سیرجان میزبان دور برگشت لیگ دسته یک کشتی فرنگی کشور بود که این مسابقات در تاریخ یکشنبه نهم مردادماه و با حضور چهار تیم از استان‌های کرمان، اراک، خراسان و تهران برگزار شد.

حذف فولاد بافت

تیم فولاد بافت نماینده دیگر استان کرمان در این رقابت ها نیز با شکست مقابل تیم جویبار، خراسان جنوبی و زنجان از صعود به دور حذفی این مسابقات بازماند.

شهرستان‌ سیرجان در فاصله ۱۷۰ کیلومتری غرب کرمان قرار دارد.




تیم گلگهر سیرجان به جمع هشت تیم برتر لیگ دسته یک کشتی فرنگی کشور پیوست

منبع: ایرنـا
? تیم گلگهر سیرجان به جمع هشت تیم برتر لیگ دسته یک کشتی فرنگی کشور پیوست