تیم وزنه‌برداری آقایان استان کرمان قهرمان مسابقات منطقه ۵ کشور(شرق کشور) شد

تیم وزنه‌برداری آقایان استان کرمان با کسب چهار مدال طلا و ۶ نقره قهرمان مسابقات منطقه ۵ کشور شد. به گزارش نذیر کرمان، مسابقات وزنه‌برداری منطقه ۵ کشور به ميزباني شهر یزد برگزار شد و تیم وزنه‌برداری کرمان(الف) با کسب ۴ مدال طلا و ۴ مدال نقره و کسب ۲۱۲ امتیاز به مقام نخست این […]

تیم وزنه‌برداری آقایان استان کرمان با کسب چهار مدال طلا و ۶ نقره قهرمان مسابقات منطقه ۵ کشور شد.

به گزارش نذیر کرمان، مسابقات وزنه‌برداری منطقه ۵ کشور به ميزباني شهر یزد برگزار شد و تیم وزنه‌برداری کرمان(الف) با کسب ۴ مدال طلا و ۴ مدال نقره و کسب ۲۱۲ امتیاز به مقام نخست این مسابقات دست یافت. پس از تیم کرمان (الف) تیم یزد با ۲۰۷ امتیاز نایب قهرمان و تیم وزنه‌برداری استان سيستان و بلوچستان با ۱۹۶ امتیاز سوم شد.

استان کرمان با دو تیم تحت عنوان کرمان(الف) و کرمان(ب) در این مسابقات شرکت کرد.

مدال‌های طلای کرمان را در این مسابقات، آقایان امیراسماعیلی در دسته ۷۳ کیلوگرم، ابوالفضل یوسف‌پور در دسته ۸۹ کیلوگرم، سهیل پورمنددر دسته ۹۶ کیلوگرم و علی پورشهسواری در دسته۱۰۹+ کیلوگرم کسب کردند.

مدال‌های نقره تیم کرمان را در این مسابقات، آقایان امیرحسین امیدی‌نیا در دسته ۵۵ کیلوگرم، ابوالفضل احمدی‌پور در دسته ۸۹ کیلوگرم، ایلیا افشارمنش در دسته ۱۰۲ کیلوگرم و مهدی نجفی‌مقدم در دسته ۱۰۹+ کسب کردند.

شایان ذکر است تیم کرمان(ب) نیز در این مسابقات صاحب دو مدال نقره شد، مدال‌های این تیم توسط آقایان علی صالحی در دسته ۸۱ کیلوگرم و علی صفی‌جهانشاهی در دسته ۱۰۹ کیلوگرم به دست آمد.

سهیل پورمند ورزشکار گل گهر سیرجان با ثبت رکورد ۱۵۵ کیلوگرم در حرکت یکضرب و ۱۸۰ کیلوگرم درحرکت دوضرب رکورد مجموع ۳۳۵ کیلوگرم ضمن کسب مدال طلای مسابقات وزنه‌برداری منطقه ۵ کشور، به عنوان برترین ورزشکار این مسابقات معرفی گردید.




تیم وزنه‌برداری آقایان استان کرمان قهرمان مسابقات منطقه ۵ کشور(شرق کشور) شد

منبع:یـزدان کـرمان
? تیم وزنه‌برداری آقایان استان کرمان قهرمان مسابقات منطقه ۵ کشور(شرق کشور) شد