تیم‌های تولید محتوای صاحب شرکت، از حمایت ویژه برخوردار می‌شوند

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان گفت: تیم‌هایی که در رویداد تولید محتوای دیجیتال شرکت کرده‌اند، یک شرکت راه بیاندازید تا ما هم بتوانیم از شما حمایت کنیم؛ چرا که با این کار، هم ماندگار می‌شوید و هم تمرکزتان در انجام کار بهتر می‌شود و همچنین می‌توانید کسب و کار داشته باشید. به […]

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان گفت: تیم‌هایی که در رویداد تولید محتوای دیجیتال شرکت کرده‌اند، یک شرکت راه بیاندازید تا ما هم بتوانیم از شما حمایت کنیم؛ چرا که با این کار، هم ماندگار می‌شوید و هم تمرکزتان در انجام کار بهتر می‌شود و همچنین می‌توانید کسب و کار داشته باشید.

به گزارش سرویس فرهنگی خبرنگار پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ حسین ساجدی‌فر پیش از ظهر امروز در جمع شرکت‌کنندگان پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان با اشاره به بازدید از فعالیت تیم‌های حاضر گفت: کارهای ارزشمندی در حال تولید است و نسبت به سال گذشته شاهد رشد تولیدات و حضور افراد در این رویداد بودیم.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان ادامه داد: بچه‌های باانگیزه، فعال و هنرمند در این رویداد شرکت کرده‌اند و با توجه به فضای بکری که در این زمینه در کشور وجود دارد، آنچه که ماندگار می‌شود، همین عرصه است.

وی ضمن پیشنهاد به شرکت‌کنندگان برای تشکیل شرکت واحد با حضور اعضای شرکت‌کننده این رویداد عنوان کرد: با همین غرفه‌هایی که در این رویداد شرکت کرده‌اید، یک شرکت راه بیاندازید تا ما هم بتوانیم از شما حمایت کنیم؛ چرا که با این کار، هم ماندگار می‌شوید و هم تمرکزتان در انجام کار بهتر می‌شود و همچنین می‌توانید کسب و کار داشته باشید.

ساجدی‌فر تصریح کرد: با تأسیس شرکت می‌توانید از وام تبصره ۱۸ استفاده کنید که بر اساس این نوع وام، به ازای هر نفر از لیست بیمه می‌توانید ۵۰۰ میلیون تومان وام دریافت کرده که بازپرداخت آن یک سال تنفس دارد و بعد از یک سال، بازپرداخت انجام می‌شود و برای شرکت‌هایی که طرح ملی دارند به ازای هر نفر در لیست بیمه می‌توانید دو میلیارد تومان وام درافت کنید.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان خطاب به شرکت‌کنندگان حاضر در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال استان کرمان خاطرنشان کرد: جنس کار شما به‌گونه‌ای است که در پارک علم و فناوری می‌توانید مستقر شوید که البته به دنبال راه‌اندازی پردیس پارک فاوا در استان هستیم و چنانچه نتوانستید در پارک مستقر شوید، تا پایان سال در ساختمان خودمان برایتان جا اختصاص خواهیم داد.

انتهای خبر/م




تیم‌های تولید محتوای صاحب شرکت، از حمایت ویژه برخوردار می‌شوند

منبع:آرمـان
? تیم‌های تولید محتوای صاحب شرکت، از حمایت ویژه برخوردار می‌شوند