تیراندازی در جشن ها جرم است

کرمان: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت گفت: تیراندازی حتی با اسلحه دارای مجوز در اماکن عمومی مثل مراسم جشن و عروسی غیرقانونی و جرم است و قابل پیگرد قانونی می‌باشد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، حمید حسنی نیا گفت: در پی انتشار یک فیلم مبنی بر تیراندازی تعدادی […]

کرمان: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت گفت: تیراندازی حتی با اسلحه دارای مجوز در اماکن عمومی مثل مراسم جشن و عروسی غیرقانونی و جرم است و قابل پیگرد قانونی می‌باشد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، حمید حسنی نیا گفت: در پی انتشار یک فیلم مبنی بر تیراندازی تعدادی از حاضران در یک مراسم عروسی در این شهرستان، پرونده قضائی تشکیل و متهمان تحت تعقیب قضائی قرار گرفته‌اند.

وی هشدار داد: تیراندازی حتی با اسلحه دارای مجوز در اماکن عمومی مثل مراسمات جشن و عروسی غیرقانونی و جرم است و قابل پیگرد قانونی می‌باشد.

وی تصریح کرد: مردم و شهروندان بایستی در رابطه با اصلاح فرهنگ اشتباه تیراندازی در مراسمات جشن و شادی که از سوی عده‌ای محدود صورت می‌پذیرد، اقدام نمایند و مسئولان نیز در این زمینه بایستی فرهنگ سازی کنند.

این مقام قضائی با اشاره به اینکه تیراندازی ایجاد رعب و وحشت می‌کند و خط قرمز سیستم قضائی محسوب می‌شود، اعلام کرد: برخورد قانونی با دارندگان سلاح تا زمان پاکسازی کامل شهر از سلاح غیرمجاز، استمرار خواهد یافت.

کد خبر ۵۹۰۷۷۵۷




تیراندازی در جشن ها جرم است

منبع: مــهر
? تیراندازی در جشن ها جرم است