تکمیل ظرفیت بیش از ۸۵ درصد مراکز اقامتی استان کرمان

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر استان کرمان گفت: تاکنون ظرفیت بیش از ۸۵ درصد مراکز اقامتی کرمان تکمیل شده‌ است. محمد مهدی افضلی به رشد قابل توجه آمار گردشگران استان کرمان در روز‌های نخست نوروز ۱۴۰۱  پرداخت و گفت: در حال حاضر به طور میانگین، ظرفیت بیش از ۸۵ درصد مراکز اقامتی استان کرمان […]

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر استان کرمان گفت: تاکنون ظرفیت بیش از ۸۵ درصد مراکز اقامتی کرمان تکمیل شده‌ است.

محمد مهدی افضلی به رشد قابل توجه آمار گردشگران استان کرمان در روز‌های نخست نوروز ۱۴۰۱  پرداخت و گفت: در حال حاضر به طور میانگین، ظرفیت بیش از ۸۵ درصد مراکز اقامتی استان کرمان تکمیل شده‌ است. 

 او با تاکید بر اینکه موج اول بازگشت مسافران نوروزی آغاز شده است، می گوید: از گردشگرانی که قصد تردد به سمت استان‌های همجوار به ویژه فارس، یزد و خراسان جنوبی را دارند درخواست می‌شود با آگاهی از شرایط آب و هوایی، بازگشت خود را آغاز کنند.

به گفته رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر استان کرمان طبق اعلام سازمان هواشناسی، وزش باد تا اوایل هفته آینده در مناطق شمال، مرکز و شمال غرب استان کرمان پیش‌بینی می‌شود و احتمال کاهش دید افقی و کیفیت هوا و همچنین طوفان در این مناطق وجود دارد.

به گفته او در حال حاضر باغ شاهزاده ماهان، ارگ تاریخی بم و حمام گنجعلیخان کرمان به ترتیب بیشترین تعداد بازدید‌کننده را به خود اختصاص داده اند. 

فت فتو کرمان کرمان




تکمیل ظرفیت بیش از ۸۵ درصد مراکز اقامتی استان کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? تکمیل ظرفیت بیش از ۸۵ درصد مراکز اقامتی استان کرمان