تکمیل ظرفیت استان کرمان برای اعزام زائران حج

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، محمود عرب‌نژاد، مدیرکل حج و زیارت استان کرمان امروز، ۱۷ خردادماه و در دیدار با رئیس کل دادگستری استان، با اشاره به اینکه امسال یک‌هزار و ۲۵۰ زائر در قالب ۱۰ کاروان از استان کرمان به سفر معنوی حج اعزام می‌شوند، گفت: […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، محمود عرب‌نژاد، مدیرکل حج و زیارت استان کرمان امروز، ۱۷ خردادماه و در دیدار با رئیس کل دادگستری استان، با اشاره به اینکه امسال یک‌هزار و ۲۵۰ زائر در قالب ۱۰ کاروان از استان کرمان به سفر معنوی حج اعزام می‌شوند، گفت: استان کرمان نخستین استانی است که ظرفیت‌های آن برای اعزام به حج تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه اعزام زائران حج تمتع از کرمان از ۲۲ خردادماه به فرودگاه مدینه‌النبی انجام می‌شود، افزود: برگشت زائران نیز از ۱۵ ذی‌الحجه از فرودگاه جده به کرمان انجام خواهد شد. در حال حاضر ۱۱۷ دفتر زیارتی و ۲ هزار ۵۰۰ کارگزار کارآزموده در استان کرمان در حال فعالیت هستند.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان خاطرنشان کرد: با اشاره به اینکه اعزام زائران به سوریه در دست انجام است، افزود: پیش‌بینی می‌شود که ۲۰۰ هزار زائر اربعین را در سال جاری داشته باشیم.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه حج فرصت بسیار خوبی برای تبیین مسائل مربوط به نظام و انقلاب به مسلمانان جهان است، گفت: هر یک از زائران و کارگزاران حج باید سفیران نظام جمهوری اسلامی ایران در موسم حج باشند.

وی با بیان اینکه در کنار انجام مناسک حج به‌عنوان یک عمل عبادی، باید به جنبه‌های سیاسی و فرهنگی حج نیز توجه شود، توجیه زائران را مورد تاکید قرار داد و گفت: اقدام جهت اعزام زائران به حج و سایر سفرهای زیارتی، دارای اجر معنوی بسیار زیادی برای کارگزاران است.

انتهای پیام




تکمیل ظرفیت استان کرمان برای اعزام زائران حج

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? تکمیل ظرفیت استان کرمان برای اعزام زائران حج