تکمیل جاده شهربابک – هرات ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان گفت: اجرای باند دوم پروژه شهربابک – هرات (استان یزد) ۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل نیاز دارد که برای تامین آن باید از همه ظرفیت‌های بودجه استفاده کنیم. به گزارش فت فتو، علی زینی وند روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از محور شهربابک – شهرات در جمع خبرنگاران […]

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان گفت: اجرای باند دوم پروژه شهربابک – هرات (استان یزد) ۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل نیاز دارد که برای تامین آن باید از همه ظرفیت‌های بودجه استفاده کنیم.

به گزارش فت فتو، علی زینی وند روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از محور شهربابک – شهرات در جمع خبرنگاران افزود: نماینده مردم شهرستان شهربابک در مجلس شورای اسلامی نیز پیگیری خوبی در این خصوص داشته است و در مجموع به تکمیل این محور طی ۲ سال آینده خوشبین هستیم.

وی اظهارداشت: بخشی از ترافیک کشور از استان کرمان به سمت استان های اصفهان، فارس و یزد در محدوده محور شهربابک – هرات قرار دارد لذا این محور جاده‌ای بسیار استراتژیک و مهم است.

استاندار کرمان گفت: جاده قدیم شهربابک – هرات نیز در واقع بسیار غیراستاندارد و غیرقابل استفاده است لذا طرح ۲ بانده این پروژه از حدود ۱۰ تا ۱۲ سال پیش آغاز شده اما اعتبار آن متاسفانه تامین نشده است.

وی با بیان اینکه امروز در بخشی از استان کرمان کار زیرسازی پروژه محور شهربابک – هرات به خوبی انجام شده است تصریح کرد: ۱۸ کیلومتر از این پروژه زیرسازی شده و آماده آسفالت است که باید ضمن پیگیری، مراحل اجرایی کار بسرعت انجام شود.

زینی وند با تاکید بر اینکه خط قدیم این محور نیز غیر استاندارد بوده و طرح بهسازی و مطالعه آن در دستور کار قرار دارد بیان داشت: پس از این سفر ایمن سازی موقت، علائم گذاری، ترمیم نقاط حادثه خیز، بهسازی و مطالعه باند قدیم به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان اعلام می شود.

به گزارش فت فتو مسیر شهربابک – هرات ۷۵ کیلومتر طول دارد که تاکنون عملیات اجرایی ۹ کیلومتر از باند دوم آن به پایان رسیده و آسفالت شده است.

شهرستان شهربابک در فاصله ۲۴۰ کیلومتری کرمان قرار گرفته است.




تکمیل جاده شهربابک – هرات ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

منبع:ایرنـا
? تکمیل جاده شهربابک – هرات ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد