تکلیف خبرنگاران استان کرمان که هدیه روز خبرنگار و رئیس جمهور را دریافت نکردند، چیست؟

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از خبرنگارانی که با وجود عضویت در سامانه «ای رسانه» و به‌روز بودن آثار، هدیه روز خبرنگار و ریاست جمهوری را دریافت نکرده‌اند، خواست مدارک خود را به این اداره‌کل بفرستند. محسن روحی در گفت‌وگو با نذیر کرمان در رابطه با گلایه عده زیادی از خبرنگاران […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از خبرنگارانی که با وجود عضویت در سامانه «ای رسانه» و به‌روز بودن آثار، هدیه روز خبرنگار و ریاست جمهوری را دریافت نکرده‌اند، خواست مدارک خود را به این اداره‌کل بفرستند.

محسن روحی در گفت‌وگو با نذیر کرمان در رابطه با گلایه عده زیادی از خبرنگاران استان که شامل هدیه روز خبرنگار نشدند، اظهار کرد: معیار و ملاک خبرنگار بودن عضویت در سامانه «ای رسانه» است. اگر کسانی مدارک و آثار خود را در این سامانه به‌روز کرده‌اند و مطلب گذاشته باشند و عضویت آن‌ها در این سامانه ثابت شده باشد، هدیه روز خبرنگار را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: مگر این‌که در این سامانه عضو نبوده باشند که بارها اعلام کردیم معیار و ملاک برای خبرنگاران رسمی، عضویت در «ای رسانه» است. باید در این سامانه مطلب و آثار خود را به‌روز کنند تا آنها را به‌عنوان یک خبرنگار در چارچوب قوانین وزارتخانه بشناسیم و بر این اساس هم توزیع هدیه روز خبرنگار صورت گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تأکید کرد: اگر خبرنگاری مطالب و آثارش به‌روز بوده، حتما هدیه روز خبرنگار را دریافت کرده و اگر کسی با وجود به‌روز بودن آثار، هدیه روز خبرنگار و ریاست جمهوری را نگرفته، مدارک خود را برای ما بفرستد تا پیگیری کنیم. 

انتهای پیام




تکلیف خبرنگاران استان کرمان که هدیه روز خبرنگار و رئیس جمهور را دریافت نکردند، چیست؟

منبع: ایـسنا
? تکلیف خبرنگاران استان کرمان که هدیه روز خبرنگار و رئیس جمهور را دریافت نکردند، چیست؟