تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کرمان

صبح بیست و هشتم شهریورماه در آیینی با حضور فرمانده انتظامی استان در مجتمع اندیشه از زحمات سرهنگ”اسماعیل کشتکار” قدردانی و طی حکمی سرهنگ “سید علی حسینی” به عنوان معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان معرفی شد. به گزارش راه ارمان فرمانده انتظامی استان در این مراسم طی سخنانی بیان کرد: پلیس علی‌رغم حضور در […]

صبح بیست و هشتم شهریورماه در آیینی با حضور فرمانده انتظامی استان در مجتمع اندیشه از زحمات سرهنگ”اسماعیل کشتکار” قدردانی و طی حکمی سرهنگ “سید علی حسینی” به عنوان معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان معرفی شد.

به گزارش راه ارمان فرمانده انتظامی استان در این مراسم طی سخنانی بیان کرد: پلیس علی‌رغم حضور در ماموریت‌های مختلف، باید برخی چالش‌ها را هم مدیریت کند و اگر یک ستاد قوی نباشد، همرزمان ما در صف و رده های اجرایی نمی توانند این توفیقات را در کارنامه‌ خود ثبت و ضبط کنند.

سردار”ناظری”افزود: کشوری که در وانفسای اقتصادی قرار می‌گیرد و در معرض هجمه معاندین، منافقین و دشمنان است باید چالش‌هایی را هم مدیریت کند که در همین رابطه این پلیس است که امنیت این مملکت را حفظ می‌کند تا همه افراد بتوانند در سایه امنیت در هر زمینه ای رشد کنند.

فرمانده انتظامی استان با  قدردانی از زحمات و تلاش نیروهای ستادی بیان داشت: جناب سرهنگ کشتکار خدمات ارزنده و زیادی به فرماندهی انتظامی استان کرمان داشتند که به همین سبب جایگزین کردن یک فرد به جای سرهنگ کشتکار سخت بود اما خوشبختانه امروز می بینیم علاوه بر سرهنگ”حسینی” افراد واجد شرایطی زیادی در فرماندهی انتظامی استان کرمان حضور دارند و می توانند در سمت های مدیریتی به سایر استان‌ها هم اعزام شوند.

انتهای پیام/ تاج الدینی




تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کرمان

منبع:آرمـان
? تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کرمان