تکریم و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهبنان

طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، از رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهبنان تکریم و رئیس جدید این اداره معرفی شد. به گزارش سرویس فرهنگی «نذیر کرمان» از شهرستان کوهبنان؛ صبح امروز با حضور عفت شریعتی کوهبنانی نماینده مردم شهرستان‌های کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی، محسن روحی مدیر […]

طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، از رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهبنان تکریم و رئیس جدید این اداره معرفی شد.

به گزارش سرویس فرهنگی «نذیر کرمان» از شهرستان کوهبنان؛ صبح امروز با حضور عفت شریعتی کوهبنانی نماینده مردم شهرستان‌های کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی، محسن روحی مدیر کل ارشاداسلامی استان کرمان، مجید توکلی فرماندار و جمعی از مسئولان و اعضای شورای اداری؛ از زحمات و خدمات حمید گلستانی رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهبنان تقدیر و سید حشمت الله روح الامینی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی و منصوب شد.

شایان ذکر است سید حشمت‌الله روح‌الامینی سابقه مدیریت در مدارس شهرستان زرند و رودبار جنوب، مسئولیت اتحایه انجمن اسلامی شهرستان زرند، تدریس در دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان، مسئولیت تعلیم و تربیت پایگاه امام حسن مجتبی(ع)، رابط فرهنگی کانون مهدویون شهرستان کوهبنان و… را در پیشینه شغلی خود دارد.

انتهای خبر/




تکریم و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهبنان

منبع:آرمـان
? تکریم و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهبنان