تکریم خانواده‌های شهدا خدمت به تداوم امنیت جامعه است

فت فتو/کرمان استاندار کرمان گفت: در تعظیم و تکریم خانواده ایثارگران علاوه براینکه وظیفه ما است وحق آن‌ها است که بیش از این تکریم شوند، به تداوم امنیت جامعه نیز خدمت می‌کنیم. علی زینی وند در نهمین همایش اسوه‌های صبر و مقاومت ضمن تبریک دهه فجر و گرامیداشت مقام خانواده‌های شهدا بیان کرد: در خصوص […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان گفت: در تعظیم و تکریم خانواده ایثارگران علاوه براینکه وظیفه ما است وحق آن‌ها است که بیش از این تکریم شوند، به تداوم امنیت جامعه نیز خدمت می‌کنیم.

علی زینی وند در نهمین همایش اسوه‌های صبر و مقاومت ضمن تبریک دهه فجر و گرامیداشت مقام خانواده‌های شهدا بیان کرد: در خصوص خانواده‌های شهدا فقط باید درگیر باشی و ببینی چه سختی‌هایی که متحمل نمی‌شوند؛ به خصوص خانواده‌های شهدای امنیت و نیروی انتظامی که از زمانی که خدمتگزاران امنیت لباس نیروی انتظامی به تن می‌کنند هر لحظه در اضطراب هستند.

وی افزود: در تعظیم و تکریم خانواده ایثارگران علاوه براینکه وظیفه ما است وحق آن‌ها است که بیش از این تکریم شوند، به تداوم امنیت جامعه نیز خدمت می‌کنیم.
استاندار کرمان تصریح کرد: بنده وقتی تکریم سربازان جنگ‌ها در کشورهای دیگر حتی در جنگی ناعادلانه را می‌بینم   متوجه می‌شوم ما حتی در تکریم شهیدانمان کم هم گذاشته‌ایم.
وی ادامه داد: یک سری افراد هستند که فلسفه و هویت شهادت و ایثارگری ندارند و فکر می‌کنند زمان تکریم چیز زیادی به خانواده شهدا داده می‌شود در حالی که هیچ چیز مادی در این دنیا جای شهید بزرگوارشان را نمی‌گیرد.
وی تأکید کرد: این تکریم باید قلبی بوده و همه از این موضوع استقبال کرده و افتخار کنند که نام مکان‌ها و خیابان‌هایی به نام این شهیدان مزین شده است‌ زیرا ارامش خواب شب‌مان را مدیون این شهدا به خصوص شهدای امنیت و نیروی انتظامی هستیم.
انتهای پیام




تکریم خانواده‌های شهدا خدمت به تداوم امنیت جامعه است

منبع: ایـسنا
? تکریم خانواده‌های شهدا خدمت به تداوم امنیت جامعه است