تکرار قطع برق در هوای گرم جیرفت و اعتراض شهروندان

جیرفت – فت فتو – قطع برق بدون برنامه طی روز گذشته حتی در حین برگزاری نماز جمعه و نیز امروز(شنبه) در جیرفت که این زمان از سال بشدت هوایی گرم را تجربه می‌کند سبب اعتراض مردم شده و این درحالی است که متولیان مشکل را فنی اعلام می کنند. با پیگیری های انجام شده […]

جیرفت – فت فتو – قطع برق بدون برنامه طی روز گذشته حتی در حین برگزاری نماز جمعه و نیز امروز(شنبه) در جیرفت که این زمان از سال بشدت هوایی گرم را تجربه می‌کند سبب اعتراض مردم شده و این درحالی است که متولیان مشکل را فنی اعلام می کنند.

با پیگیری های انجام شده توسط خبرنگار فت فتو از اداره برق جیرفت علت این قطعی مرتبط با خط و پست ۴۰۰ کیلوولت اعلام که موضوع از طریق مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان کرمان پیگیری و مراتب اعتراض مردم گزارش شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان کرمان نیز از قطع برق طی روز گذشته و امروز در شهرستان جیرفت خبر داد و گفت: این قطعی به دلیل مشکل فنی بود که برطرف شد.

حمیدرضا حبیبی در گفت و گو با خبرنگار فت فتو تصریح کرد: روز گذشته(جمعه) و امروز شاهد قطعی برق بدون برنامه در شهرستان جیرفت بودیم که علت آن در روز گذشته اشکال در خطوط ارتباطی بین پست جیرفت و شوباد بود.
وی ادامه داد: همچنین امروز هم یک حادثه منجر به قطعی برق شد که با پیگیری ها مشکل فنی برطرف شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان کرمان از مردم شهرستان جیرفت به دلیل قطعی بدون برنامه ریزی قبلی عذرخواهی کرد و گفت: امیدواریم دیگر شاهد چنین مواردی نباشیم.

شهرستان جیرفت در ۲۳۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.




تکرار قطع برق در هوای گرم جیرفت و اعتراض شهروندان

منبع: ایرنـا
? تکرار قطع برق در هوای گرم جیرفت و اعتراض شهروندان