تکذیب افزایش ۳۰ درصدی قیمت مواد غذایی؛ قیمت کالاهای اساسی ثابت می‌ماند

رضا کنگری رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی، در خصوص انتشار اخباری به نقل از وی مبنی بر اینکه در دو هفته اخیر قیمت مواد غذایی ۳۰ درصد افزایش یافته است، گفت

به گزارش نذیر کرمان، رضا کنگری، رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی، در خصوص انتشار اخباری مبنی بر افزایش ۳۰ درصدی قیمت مواد غذایی در دو هفته اخیر، توضیحاتی ارائه کرد.

وی گفت: شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت کالاهای اساسی به دنبال رشد نرخ ارز آزاد، نگرانی‌هایی را برای شرکت‌های واردکننده و توزیع‌کننده ایجاد کرده بود. این موضوع باعث شده بود تا برخی فروشندگان، کالاهایی مانند حبوبات را به بازار عرضه نکنند.

کنگری افزود: به دلیل تعطیلات برخی شرکت‌ها، فعالیت آنها از سر گرفته نشده بود و شرکت‌های فعال نیز محصولات خود را به نرخ‌های دلخواه عرضه می‌کردند.

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی با اشاره به پیگیری‌های این اتحادیه و اعلام اخیر وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر عدم تاثیر نرخ ارز آزاد بر قیمت کالاهای اساسی، گفت: با از سرگیری فعالیت شرکت‌ها از روز شنبه، قیمت‌ها به ثبات خواهد رسید و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر تمامی کالاهای اساسی به وفور در بازار موجود است و هیچ کمبودی در زمینه تامین این کالاها وجود ندارد. همچنین، قیمت‌ها نیز تغییری نخواهد داشت.

کلمات کلیدی: قیمت مواد غذایی، کالاهای اساسی، نرخ ارز، اتحادیه بنکداران مواد غذایی، وزارت جهاد کشاورزی، بازار، ثبات قیمت

Food Price Hike Rumors Denied; Essential Goods Prices Remain Stable

According to Nazar Kerman, Reza Kongari, head of the Union of Foodstuff Distributors, has addressed rumors of a 30% increase in food prices over the past two weeks.

تکذیب افزایش ۳۰ درصدی قیمت مواد غذایی

منبع: بــرنا
? تکذیب افزایش ۳۰ درصدی قیمت مواد غذایی