«تویسرکانی» سرپرست جدید شهرداری کرمان شد

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، در یکصد و‌ سی‌ و یکمین نشست شورای اسلامی شهر کرمان، استعفای سعید شعرباف، شهردار کرمان با هفت رای موافق و چهار رای ممتنع مورد موافقت شورا قرار گرفت. در این جلسه همچنین با ۱۰ رای موافق و یک رای ممتنع محسن تویسرکانی به عنوان سرپرست شهرداری کرمان از […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، در یکصد و‌ سی‌ و یکمین نشست شورای اسلامی شهر کرمان، استعفای سعید شعرباف، شهردار کرمان با هفت رای موافق و چهار رای ممتنع مورد موافقت شورا قرار گرفت.

در این جلسه همچنین با ۱۰ رای موافق و یک رای ممتنع محسن تویسرکانی به عنوان سرپرست شهرداری کرمان از سوی اعضای شورا برگزیده شد.

به گزارش تسنیم، استعفانامه شهردار کرمان روز گذشته، یکشنبه بیست‌ و‌ چهارم دی‌ماه به علیرضا نادری رئیس شورای شهر کرمان ارائه شد. وی ششم شهریورماه سال ۱۴۰۰ با رأی اعضای شورا به این سمت انتخاب شده و ۲۴ مهر همان سال با حکم وزیر کشور به‌عنوان شهردار کرمان منصوب شده بود.

در این جلسه علیرضا نادری، رئیس شورای اسلامی شهر کرمان در ارتباط با انتخاب آقای محسن تویسرکانی به‌عنوان سرپرست شهرداری کرمان، اظهار داشت: از ۱۰ ماه پیش و از وقتی که موضوع تغییر شهردار کرمان مطرح شد، آقای تویسرکانی به‌عنوان جایگزین ایشان مطرح شد.

وی با اشاره به اینکه جایگزینی آقای تویسرکانی به‌عنوان سرپرست شهرداری کرمان از آن زمان مورد بررسی اعضا قرار گرفت، افزود: البته موافقت‌ها و مخالفت‌هایی در این ارتباط وجود داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان ادامه داد: درنهایت به این جمع‌بندی رسیدیم که آقای تویسرکانی به‌عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شوند و پس از آن به وزارت کشور اعلام شود تا حکم تصدی ایشان از سمت وزیر کشور ابلاغ شود.

انتهای پیام/۵۱۱/




«تویسرکانی» سرپرست جدید شهرداری کرمان شد

منبع: تسنــیم
? «تویسرکانی» سرپرست جدید شهرداری کرمان شد