تولید ۱۱ محصول دانش بینیان در کوهبنان

فرماندار کوهبنان گفت: عملیات اجرایی کارخانه بسته بندی آب انجام شده است و در کنار آن تولید ۱۱ محصول دانش بنیان در کوهبنان انجام خواهد گرفت. حسین سالاری به مناسبت راهپیمایی روز قدس در  جمع مردم کوهبنان  گفت: روز قدس، یادگار حضرت امام (ره)  است که به عنوان روز اسلام نامگذاری شد تا ابرقدرت‌ها بفهمند، […]

فرماندار کوهبنان گفت: عملیات اجرایی کارخانه بسته بندی آب انجام شده است و در کنار آن تولید ۱۱ محصول دانش بنیان در کوهبنان انجام خواهد گرفت.

حسین سالاری به مناسبت راهپیمایی روز قدس در  جمع مردم کوهبنان  گفت: روز قدس، یادگار حضرت امام (ره)  است که به عنوان روز اسلام نامگذاری شد تا ابرقدرت‌ها بفهمند، جایگاهی در کشور‌های اسلامی ندارند.

او می‌گوید: جهان اسلام اگر متحد باشند، دشمنان نمی‌توانند تفرقه و چپاول ثروت‌های کشور‌ها را داشته باشند؛ گرچه در افغانستان، عراق، آفریقا و سوریه شاهد تحرکات آمریکایی‌ها هستیم؛ اما راه به جایی نمی‌برند.

فرماندار کوهبنان گفت: در مکتب اسلام، مرز وجود ندارد و هر جا حقی ضایع شد، مردان مبارز الهی برای دفاع حضور دارند که سردار دل‌ها، نمونه بارز مبارزان جهان اسلام است؛ البته به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  به زودی نابودی اسرائیل را شاهد هستیم.

او می گوید: تلاش ما، استفاده از ظرفیت‌ها برای تولید است که تامین زیر ساخت‌ها از جمله آب و برق، گاز و غیره  را در دستور کار قرار دادیم.

فرماندار کوهبنان گفت: فعالیت معادن کوه قلعه و جور در کنار اقدامات توسعه‌ای در دستور کار قرار گرفته است و عملیات اجرایی کارخانه لیچینگ سرب و روی آغاز شده که با تهیه خوراک، فعالیت آن شروع خواهد شد.

به گفته او کارخانه یک میلیون تنی کنتستانتره سنگ آهن طغرالجرد با اخذ مجوز و تامین آب سایت پیشنهادی کارخانه، مورد تایید قرار گرفت و کارهای کارخانه فراوری سرب و روی از سوی شرکت توسعه معادن و فلزات در حال انجام است و تمام مجوز‌های لازم برای آن  صادر شده است.

فرماندار کوهبنان گفت: به دنبال تهیه زنجیره فرآوری زغال در کوهبنان بودیم که راه اندازی سه کارخانه فراوری زغال در حال پیگیری و انجام است.

او می‌گوید واحد کک سازی  از سوی انجمن زغال هم در دستورکار قرار دارد و راه اندازی واحد شن و ماسه و در کنار آن احداث کارخانه آسفالت  از سوی بخش خصوصی هم در حال انجام است.

او می‌گوید: عملیات اجرایی کارخانه بسته بندی آب هم انجام شده است که در کنار آن تولید ۱۱ محصول دانش بنیان در شهرستان انجام خواهد گرفت. 

سالاری گفت: سرمایه گذاری برای  راه اندازی نیروگاه برق در شهرستان، معادن مس هشونی و آهن رشک‌ها و  ایجاد اشتغال  از سوی  بنیاد برکت و غیره در حال انجام است.

فت فتو کرمان کرمان




تولید ۱۱ محصول دانش بینیان در کوهبنان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? تولید ۱۱ محصول دانش بینیان در کوهبنان