تولید مرغ در کرمان جوابگوی نیاز روزانه مردم نیست

کرمان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: ۲۰۰ تن مرغ، نیاز روزانه مردم کرمان است که فقط نزدیک به ۵۰ هزار تن در استان تولید می‌شود. به گزارش نذیر کرمان، داوود بیگلری گفت: در هفته جهاد کشاورزی طبق برنامه‌های مدنظر، ۶۷ طرح تولیدی در استان کرمان به بهره داری می‌رسد. وی با اشاره به […]

کرمان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: ۲۰۰ تن مرغ، نیاز روزانه مردم کرمان است که فقط نزدیک به ۵۰ هزار تن در استان تولید می‌شود.

به گزارش نذیر کرمان، داوود بیگلری گفت: در هفته جهاد کشاورزی طبق برنامه‌های مدنظر، ۶۷ طرح تولیدی در استان کرمان به بهره داری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه بخش کشاورزی، تحت تأثیر عوامل محیطی است و علی رغم مشکلات رشد خوبی در بخش‌های مختلف داشته است، بیان کرد: تأمین امنیت غذایی، موضوع مهمی در جهاد کشاورزی و جامعه محسوب می‌شود و در منطقه جنوب استان کرمان تلاش برای تأمین گندم به سختی صورت می‌گیرد؛ اما خوشبختانه دستاوردهایی خوبی در استان داشته ایم‌.

بیگلری گفت: باید از سمت کشاورزی سنتی به سمت کشاورزی صنعتی پیش برویم و تکنیک‌های کار مشخص شده و با سرعتی مناسب پیش می‌رود.

وی بیان کرد: روزانه ۲۰۰ تن مرغ نیاز سرانه مصرف استان است که نزدیک به ۵۰ هزارتن مرغ تولید می‌کنیم؛ بنابراین باید این امر را به تعادل برسانیم تا نیاز استان به مرغ نیز تأمین شود.

کد خبر ۵۸۰۹۱۲۷




تولید مرغ در کرمان جوابگوی نیاز روزانه مردم نیست

منبع: مــهر
? تولید مرغ در کرمان جوابگوی نیاز روزانه مردم نیست