تولید بتنی به مقاومت ۶۰۰ برابر برای مقابله با زلزله

گروهی از دانش‌آموختگان دانشگاه کرمان موفق به ساخت بتنی مقاوم نسبت به سایر نمونه‌های قبلی شدند. به گزارش سرویس اقتصادی “نذیر کرمان” به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ گروهی از دانش آموختگان دانشگاه کرمان با به خدمت گرفتن علم و صنعت درکنار یکدیگر موفق به ساخت بتنی مقاوم نسبت به سایر نمونه‌های قبلی شدند. این […]

گروهی از دانش‌آموختگان دانشگاه کرمان موفق به ساخت بتنی مقاوم نسبت به سایر نمونه‌های قبلی شدند.

به گزارش سرویس اقتصادی “نذیر کرمان” به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ گروهی از دانش آموختگان دانشگاه کرمان با به خدمت گرفتن علم و صنعت درکنار یکدیگر موفق به ساخت بتنی مقاوم نسبت به سایر نمونه‌های قبلی شدند.

این گروه علمی با ایجاد ارتباط موثردانشگاه با صنعت توانستند نمونه موثری از بتن را بسازند که در برابر زلزله مقاومت بیشتری دارد.

همچنین این گروه توانسته با ۱۷ سال سابقه کار علمی در کنار صنعت بیش از ۱۵۰ نوع محصول نوین ساختمانی تولید و علاوه بر مصرف داخلی استان و سایر استانهای کشور به کشورهای عراق، قزاقستان، آذربایجان و افغانستان نیز صادرات انجام دهد.

روان کننده بتن با ایجاد مقاومت ، ۶۰۰ برابری در برابر زلزله، چسب پایه آب برای مصارف شهری و عایق مقاوم در برابر حریق از مهمترین دست آوردهای علمی این گروه است که به آن دست یافته است.
انتهای خبر/ک




تولید بتنی به مقاومت ۶۰۰ برابر برای مقابله با زلزله

منبع:آرمـان
? تولید بتنی به مقاومت ۶۰۰ برابر برای مقابله با زلزله