تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی سه راهبرد طلایی

امام جمعه کرمان گفت: سرفصل‌های تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی سه راهبرد طلایی برای اقتصاد کشور است. به گزارش فت فتو، استاندار کرمان در دیدار با نماینده ولی فقیه با تبریک سال جدید و تشریح اقدامات سال قبل از پشتیبانی‌های وی تقدیر کرد. زینی وند مدیریت کرونا و سیل، برگزاری انتخابات پرشور ریاست جمهوری، […]

امام جمعه کرمان گفت: سرفصل‌های تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی سه راهبرد طلایی برای اقتصاد کشور است.

به گزارش فت فتو، استاندار کرمان در دیدار با نماینده ولی فقیه با تبریک سال جدید و تشریح اقدامات سال قبل از پشتیبانی‌های وی تقدیر کرد.

زینی وند مدیریت کرونا و سیل، برگزاری انتخابات پرشور ریاست جمهوری، شورا‌ها و سالگرد شهادت شهید سلیمانی را از رویداد‌های مهم استان برشمرد و از برنامه ریزی انجام شده بر اساس نیاز‌های استان، تدوین اسناد راهبردی، آینده نگری در طرح‌ها و تاسیس شورای فناوری اطلاعات در راستای تحقق شعار سال و تجمیع فعالیت‌ها خبر داد.

استاندار بر توجه ملی و بین المللی به کرمان در حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: ثبت ۵ شهر ملی صنایع دستی در سال گذشته نشان از تلاش در این حوزه دارد و اضافه شدن گردشگری مذهبی نیز می تواند کرمان را در جایگاهی مناسب در کشور قرار دهد

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی هم با تشکر از استاندار، سرفصل‌های تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی را ۳ راهبرد طلایی توصیف کرد که در شعارسال ازسوی مقام معظم رهبری عنوان شد وگفت: در سال ۱۴۰۱ باید از این فرصت در استان استفاده و کرمان، پیشتاز عملیاتی کردن این راهبرد و تحقق شعار سال در کشور شود.

 

امام جمعه کرمان افزود: شهید سلیمانی فرصتی برای استان و کشور است و باید مکتب شهید سلیمانی در کرمان نهادینه شود

وی همچنین به انتصابات اخیر در استان هم اشاره کرد و گفت: در شورای راهبردی این نظر که در انتصابات خرد جمعی مورد توجه است کاملا پذیرفته شده و استان باید به سمت اداره علمی در چارچوب ارزشها برود و خرد جمعی بدون حب و بغض حاکم شود و اگر درصدی از این هم اتفاق بیفتد بهره و سودش نصیب استان خواهد شد.




تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی سه راهبرد طلایی

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی سه راهبرد طلایی