تولیت آستان قدس رضوی بر گره گشایی از کار مردم تاکید کرد

کرمان – فت فتو – تولیت آستان قدس رضوی گفت: از عقل، مال و تمام توان فکری و جسمی خود باید برای گره گشایی از کار مردم استفاده کنیم، زیرا این کارها زیر پرچم رضوی موجب محبت امام رضا (ع) می شود. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام احمد مروی شامگاه جمعه در آیین آغاز […]

کرمانفت فتو – تولیت آستان قدس رضوی گفت: از عقل، مال و تمام توان فکری و جسمی خود باید برای گره گشایی از کار مردم استفاده کنیم، زیرا این کارها زیر پرچم رضوی موجب محبت امام رضا (ع) می شود.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام احمد مروی شامگاه جمعه در آیین آغاز آزمایشی سامانه ارجاع بیماران نیازمند شهر کرمان افزود: انسان باید توجه و محبت امام رضا (ع) را جلب کند و یکی از این راهها رسیدگی به نیازمندان است.

وی تصریح کرد: یکی از کارهایی که امامان و معصومین ما در طول زندگی خود لحظه ای از آن غفلت نمی کردند، گره گشایی از زندگی مردم بود و این را بر هر کار دیگری ترجیح می دادند، که باید الگو باشد.

تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: انجام عمل نیک نیاز به معرفت دارد و ائمه ما پس از انجام واجبات، بر رسیدگی و گره گشایی از امور مردم بیشترین اهتمام را داشتند.

وی با اشاره به خدمت رسانی کانون های خادمیاران رضوی اظهار داشت: فعالیت های شما بسیار ارزشمند است و ایجاد محبت در دل ولی خدا با اعمال خوب و کارهای نیکو محقق می شود.

وجود هشت هزار خادمیار رضوی در کرمان 

دبیر کانون های خادمیاران رضوی استان کرمان نیز گفت: خادمیاران رضوی در وهله نخست خود را شاگرد مکتب حاج قاسم می دانند و تا حد توان سعی می کنند، خدمات خالصانه به مردم این دیار ارائه دهند.

سعید کاظمی پور با بیان اینکه مکتب سردار سلیمانی تا قیام و قیامت باقی خواهد ماند افزود: خادمین امام رضا (ع)، درس مردم داری و مردم یاری را از حاج قاسم آموخته اند.

وی بیان کرد: حدود هشت هزار خادمیار و ۵۰۰ یاور رضوی در ۱۵ عرصه در کرمان خدمت می کنند.

دبیر کانون های خادمیاران رضوی استان کرمان تصریح کرد: هدف اصلی ما از خدمت، شکل گیری محله های اسلامی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که اگر این مهم شکل بگیرد، زمینه ساز تمدن اسلامی خواهد شد.

وی ادامه داد: طراحی سامانه ارجاع بیماران نیازمند از ۲ سال قبل با کمک خیرین اجرا شد که برای تکمیل آن در استان کرمان و الگو سازی برای کشور نیازمند حمایت هستیم.

کاظمی پور گفت: با هماهنگی ستاد بزرگداشت سالگرد حاج قاسم سلیمانی مجوز پویش ۴۰ روز با سیره شهدا از ۱۲ دی تا ۲۲ بهمن با استفاده از خادمیاران و یاوران رضوی صادر شده تا قدمی در راستای حل مشکلات مردم برداریم.

آیین آغاز آزمایشی بیماران نیازمند شهر کرمان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار شد.

همچنین در این آیین تمثال تابلو فرش مزین به عکس سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و گنبد رضوی توسط فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به تولیت آستان قدس اهدا شد.




تولیت آستان قدس رضوی بر گره گشایی از کار مردم تاکید کرد

منبع: ایرنـا
? تولیت آستان قدس رضوی بر گره گشایی از کار مردم تاکید کرد