توقیف ۹۰ دستگاه خودروی حادثه ساز در طرح ترافیکی پلیس سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از توقیف ۹۰ دستگاه خودروی متخلف در اجرای طرح برخورد با خودرو‌های حادثه ساز این شهرستان خبر داد. سرهنگ مرتضی امیرسبتکی گفت: یکی از معضلاتی که این روز‌ها بیشتر در اطراف مراکز تفریحی شهرستان از جمله پیست پیاده روی شهید چمران مشاهده می‌شود انجام حرکات نمایشی و حرکات حادثه ساز توسط برخی […]

فرمانده انتظامی سیرجان از توقیف ۹۰ دستگاه خودروی متخلف در اجرای طرح برخورد با خودرو‌های حادثه ساز این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مرتضی امیرسبتکی گفت: یکی از معضلاتی که این روز‌ها بیشتر در اطراف مراکز تفریحی شهرستان از جمله پیست پیاده روی شهید چمران مشاهده می‌شود انجام حرکات نمایشی و حرکات حادثه ساز توسط برخی افراد در انظار عمومی برای بروز هیجانات کاذب و خودنمایی است.

او می‌گوید: در این رابطه اخیرا طرح‌های انتظامی پلیس با هدف ایجاد بستری مساعد برای انجام امور تفریحی شهروندان در این مراکز افزایش یافت.

او گفت: ۹۰ دستگاه خودروی سواری متخلف و حادثه ساز از ابتدای این طرح در نقاط پر ترافیک شهری و اطراف مراکز تفریحی شهرستان از جمله اطراف پیست پیاده روی و بلوار شهید چمران و سیدجمال الدین اسدآبادی، میدان نیروی دریایی و تقاطع هجرت توقیف شده است.

او گفت: پلیس در برخورد با رانندگان حادثه ساز قاطع بوده و در چارچوب قانون با آنان برخورد خواهد کرد.

به گفته سرهنگ امیر سبتکی این طرح به طور مستمر به منظور انتظام بخشی و با بهره گیری از دوربین‌های ثابت و سیار کنترل تخلف و گشت‌های محسوس و نامحسوس و توقیف خودرو‌های دارای تخلف و حرکات نمایشی ادامه خواهد داشت و این افراد بنا به نوع تخلف در صورت مقصر بودن در وقوع تصادفات به مراجع قضایی نیز معرفی خواهند شد

فت فتو کرمان کرمان




توقیف ۹۰ دستگاه خودروی حادثه ساز در طرح ترافیکی پلیس سیرجان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? توقیف ۹۰ دستگاه خودروی حادثه ساز در طرح ترافیکی پلیس سیرجان