توقیف ۲ دستگاه کامیون حامل مرغ زنده قاچاق در نرماشیر 

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی نرماشیر از کشف ۴ هزارو ۳۰ قطعه مرغ زنده به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال در دو عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.  سرهنگ رضا زیدآبادی در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پاسگاه پشترود این فرماندهی هنگام گشت زنی هدفمند در ساعات پایانی شب به یک دستگاه کامیون بنز […]

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی نرماشیر از کشف ۴ هزارو ۳۰ قطعه مرغ زنده به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال در دو عملیات پلیس این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ رضا زیدآبادی در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پاسگاه پشترود این فرماندهی هنگام گشت زنی هدفمند در ساعات پایانی شب به یک دستگاه کامیون بنز که به صورت چراغ خاموش از سمت بم به سمت نرماشیر در حرکت بود مشکوک و این خودرو را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از کامیون توقیف شده هزارو ۴۰۰ قطعه مرغ زنده بدون مجوز که به قصد انتقال از کرمان به شرق کشور و سپس قاچاق بارگیری شده بودند را کشف کردند.  
فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر در تشریح عملیات دوم بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی نیز هنگام پایش تردد خودروهای محور “بم – نرماشیر” در بازرسی از یک دستگاه کامیون بنز ۲ هزارو ۶۳۰قطعه مرغ زنده بدون مجوز که در حال انتقال به شرق کشور بودند را کشف کردند.
فرمانده انتظامی نرماشیر با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش این دو محموله مرغ بیش از ۳ میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال برآورد شده، تصریح کرد: در این دو عملیات در مجموع ۴ هزارو ۳۰  قطعه مرغ زنده بدون مجوز کشف و  ۲ متهم دستگیر و  با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام




توقیف ۲ دستگاه کامیون حامل مرغ زنده قاچاق در نرماشیر 

منبع: ایـسنا
? توقیف ۲ دستگاه کامیون حامل مرغ زنده قاچاق در نرماشیر