توقیف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سیرجان

کرمان- فرمانده انتظامی سیرجان از توقیف یک دستگاه کامیون نفتکش با مدارک جعلی توسط ماموران انتظامی پاسگاه خیرآباد در محور سیرجان – شیراز و کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ مرتضی امیر سبتکی گفت: مأموران انتظامی پاسگاه خیرآباد با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی […]

کرمان- فرمانده انتظامی سیرجان از توقیف یک دستگاه کامیون نفتکش با مدارک جعلی توسط ماموران انتظامی پاسگاه خیرآباد در محور سیرجان – شیراز و کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ مرتضی امیر سبتکی گفت: مأموران انتظامی پاسگاه خیرآباد با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی حین گشت زنی و ایست بازرسی در سطح محور مواصلاتی سیرجان – شیراز یک دستگاه کامیون نفتکش را جهت بررسی متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این کامیون که دارای مدارک جعلی بود و توسط فردی سودجو قصد قاچاق سوخت را تحت پوشش کالای مجاز داشت، ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه ۱ نفر متهم را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به ارزش ۸ میلیارد ریالی این محموله سوخت قاچاق اظهار داشت: سوخت‌های قاچاق به شرکت نفت شهرستان تحویل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر ۵۸۲۷۴۶۲




توقیف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سیرجان

منبع: مــهر
? توقیف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سیرجان