توقیف ۲ تانکر با ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق

فرمانده انتظامی زرند از توقیف ۲ تانکر حمل سوخت و کشف ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در عملیات پلیس خبر داد. به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، سرهنگ محمود خداداد نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان درراستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان سوخت […]

فرمانده انتظامی زرند از توقیف ۲ تانکر حمل سوخت و کشف ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در عملیات پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، سرهنگ محمود خداداد نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان درراستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان سوخت برای انتقال مقادیری گازوئیل با استفاده ۲ دستگاه تانکر حمل سوخت مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران با کنترل محور راور-زرند خودرو‌های مورد نظر را شناسایی، توقیف و پس از بازرسی از آنان ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه ۲ قاچاقچی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند در پایان با تاکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق فرآورده‌های نفتی بیان داشت: با تشکیل پرونده در این رابطه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ی




توقیف ۲ تانکر با ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? توقیف ۲ تانکر با ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق