توقیف ۱۸ دستگاه خودروی سواری حامل سوخت قاچاق در کرمان

کرمان- فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در عملیات‌های ماموران یگان امداد توقیف شد. به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: همزمان با ایام پایانی شهریورماه که با پایان مسافرت‌های تابستانی و افزایش ترددهای جاده‌ای روبرو هستیم طرح‌های ضربتی مبارزه با عاملان حمل سوخت قاچاق نیز به منظور […]

کرمان- فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در عملیات‌های ماموران یگان امداد توقیف شد.

به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: همزمان با ایام پایانی شهریورماه که با پایان مسافرت‌های تابستانی و افزایش ترددهای جاده‌ای روبرو هستیم طرح‌های ضربتی مبارزه با عاملان حمل سوخت قاچاق نیز به منظور مقابله با خودروهای شوتی و افزایش امنیت ترافیکی محورها در دستور کار پلیس شهرستان کرمان قرار گرفته است.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران یگان امداد ضمن شناسایی و توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل فرآورده‌های سوختی و یک مکان دپوی سوخت در ساختمانی متروکه در مجموع ۲۰ هزار و ۶۷۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه ۱۸ متهم را دستگیر کردند.

کد خبر ۵۸۸۴۶۶۱




توقیف ۱۸ دستگاه خودروی سواری حامل سوخت قاچاق در کرمان

منبع: مــهر
? توقیف ۱۸ دستگاه خودروی سواری حامل سوخت قاچاق در کرمان