توقیف کامیون حامل ۱۴۴ حلقه لاستیک قاچاق در کرمان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۱۴۴ حلقه لاستیک قاچاق خودرو به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد. به گزارش خبرنگار گروه استان های فت فتو از کرمان، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در ایست بازرسی مرصاد سه […]

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۱۴۴ حلقه لاستیک قاچاق خودرو به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های فت فتو از کرمان، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در ایست بازرسی مرصاد سه راهی راین هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از بررسی مدارک در بازرسی از این کامیون ۱۴۴ حلقه لاستیک خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی را کشف و در این رابطه یک نفر را دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش این محموله ۳ میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است بیان داشت: با تشکیل پرونده در این رابطه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ میر حبیبی در پایان از مردم خواست برای کمک به اقتصاد جامعه در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی




توقیف کامیون حامل ۱۴۴ حلقه لاستیک قاچاق در کرمان

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? توقیف کامیون حامل ۱۴۴ حلقه لاستیک قاچاق در کرمان