توقیف وانت حامل ۱۶۴ کیلو حشیش در جیرفت

جیرفت – فت فتو – فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: با هم پوشانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پلیس شهرستان جیرفت ۱۶۴ کیلو و ۳۰۰گرم حشیش از یک دستگاه وانت مزدا کشف شد . به گزارش فت فتو از روابط عمومی فرماندهی  انتظامی جیرفت، سرهنگ رضا محمدرضایی اظهار داشت: ماموران عملیات ویژه پلیس […]

جیرفت – فت فتو – فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: با هم پوشانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پلیس شهرستان جیرفت ۱۶۴ کیلو و ۳۰۰گرم حشیش از یک دستگاه وانت مزدا کشف شد .

به گزارش فت فتو از روابط عمومی فرماندهی  انتظامی جیرفت، سرهنگ رضا محمدرضایی اظهار داشت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور یک دستگاه وانت مزدا حامل موادمخدر از یکی از محورهای فرعی محور”اسفندقه-جیرفت”مطلع و این مورد را به پلیس شهرستان جیرفت اطلاع دادند.
وی افزود: در این رابطه ماموران با استقرار در یک نقطه از این محور به یک دستگاه وانت مزدا عبوری از نقاط فرعی مشکوک و به آن دستور ایست دادند و در پی افزایش سرعت و فرار این خودرو به تعقیب آن پرداختند.
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت تصریح کرد: در نهایت راننده این وانت با برجای گذاشتن خودرو در یک نقطه با استفاده از عوارض طبیعی محل از دید ماموران خارج شد که ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۶۴ کیلو و ۳۰۰گرم حشیش کشف کردند و پی جویی های پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهم فراری ادامه دارد.




توقیف وانت حامل ۱۶۴ کیلو حشیش در جیرفت

منبع: ایرنـا
? توقیف وانت حامل ۱۶۴ کیلو حشیش در جیرفت