توقیف سه کامیون حامل چوب غیرمجاز در شهرستان بم

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بم گفت: طی یک ماه گذشته سه کامیون حامل چوب غیرمجاز در شهرستان بم توقیف شده است. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزدرای شهرستان بم؛ محمد نیکخواه از کشف و ضبط محموله‌های چوب فاقد مجوز در شهرستان بم […]

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بم گفت: طی یک ماه گذشته سه کامیون حامل چوب غیرمجاز در شهرستان بم توقیف شده است.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزدرای شهرستان بم؛ محمد نیکخواه از کشف و ضبط محموله‌های چوب فاقد مجوز در شهرستان بم خبر داد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بم ادامه داد: با گشت‌زنی مداوم و پایش جاده‌ای مامورین پاسگاه ویژه منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان و با همکاری نیروی انتظامی در یک ماه گذشته سه دستگاه کامیون حامل چوب بدون مجوز به وزن تقریبی ۵۰ تن که به مقصد استان‌های شمالی بارگیری شده بوده‌اند با دستور مقام قضائی کشف و توقیف شده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم طبیعت‌ دوست می‌توانند در تماس با “شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴” کد امداد جنگل و مرتع اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری کرمان” گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و … اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‎های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

انتهای حبر/م




توقیف سه کامیون حامل چوب غیرمجاز در شهرستان بم

منبع:آرمـان
? توقیف سه کامیون حامل چوب غیرمجاز در شهرستان بم