توقیف در انتظار رانندگان حادثه ساز و هنجارشکن

سرهنگ معین الدینی گفت: با توجه به تعطیلات، پلیس با تمام توان برای آرام سازی ترافیک و برخورد با تخلفات در محور‌های جنوب کرمان حضور دارد. سرهنگ معین الدینی گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو، پلیس راه با تمام توان نیروی انسانی و امکانات خودرویی برای آرام سازی ترافیک و برخورد با تخلفات حادثه […]

سرهنگ معین الدینی گفت: با توجه به تعطیلات، پلیس با تمام توان برای آرام سازی ترافیک و برخورد با تخلفات در محور‌های جنوب کرمان حضور دارد.

سرهنگ معین الدینی گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو، پلیس راه با تمام توان نیروی انسانی و امکانات خودرویی برای آرام سازی ترافیک و برخورد با تخلفات حادثه ساز و رانندگان هنجارشکن در کلیه محور‌های مواصلاتی جنوب حضور خواهد داشت.

او می گوید: با توجه به اینکه تعداد زیادی از شهروندان به اتفاق خانواده در تعطیلات پیش رو اقدام به سفر می کنند و مسافت طی شده نیز جزئی از سفر است به این منظور پلیس با دعوت رانندگان به آرامش، خواهان پرهیز از عجله و شتاب بی مورد در حین رانندگی به قصد رسیدن است.

به گفته رئیس پلیس راه جنوب کرمان پلیس با هر گونه حرکت مخاطره آمیز و تخلف حادثه ساز رانندگان که باعث به خطر افتادن جان بقیه شود، بدون هیچ گونه اغماضی برابر مقررات برخورد  می کند و از ادامه حرکت  آن ها جلوگیری خواهد شد.

او گفت: از عصر امروز تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه محدودیت‌های ترافیکی در محور دلفارد به ساردوئیه ادامه دارد و تردد کامیون‌های سنگین در این محور ممنوع است.

فت فتو کرمان کرمان




توقیف در انتظار رانندگان حادثه ساز و هنجارشکن

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? توقیف در انتظار رانندگان حادثه ساز و هنجارشکن