توقیف خودرویی با ۳۰۰ کیلوگرم سیم برق سرقتی در کهنوج

جانشین انتظامی شهرستان کهنوج از توقیف یک وانت مزدا حامل ۳۰۰ کیلوگرم سیم و کابل برق سرقتی در پی گشت زنی هدفمند ماموران کلانتری خبر داد. به گزارش فت فتو از کرمان،سرهنگ علی کریمی،جانشین انتظامی شهرستان کهنوج گفت: ماموران کلانتری ۱۲ هنگام گشت زنی هدفمند در حاشیه شهر به یک  وانت مزدا حامل بار ضایعات مشکوک شده و […]

جانشین انتظامی شهرستان کهنوج از توقیف یک وانت مزدا حامل ۳۰۰ کیلوگرم سیم و کابل برق سرقتی در پی گشت زنی هدفمند ماموران کلانتری خبر داد.

به گزارش فت فتو از کرمان،سرهنگ علی کریمی،جانشین انتظامی شهرستان کهنوج گفت: ماموران کلانتری ۱۲ هنگام گشت زنی هدفمند در حاشیه شهر به یک  وانت مزدا حامل بار ضایعات مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

او افزود:پس از بررسی مشخص شد این خودرو حامل ۳۰۰ کیلوگرم سیم و کابل برق شبکه هوایی و انشعاب منازل، ۸ کنتور آب انشعاب منازل و ۳ باطری خودروی سرقتی است که زیر سایر اقلام ضایعاتی پنهان سازی شده بودند.

جانشین انتظامی شهرستان کهنوج با اشاره به دستگیری متهم و معرفی وی به مرجع قضایی تصریح کرد: یک تعداد از این اقلام سرقتی تحویل اداره برق شدند و اقدامات بعدی برای شناسایی صاحب دیگر اقلام در دست انجام است.

انتهای پیام/ی




توقیف خودرویی با ۳۰۰ کیلوگرم سیم برق سرقتی در کهنوج

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? توقیف خودرویی با ۳۰۰ کیلوگرم سیم برق سرقتی در کهنوج