توقیف۲۱ خودروی حامل سوخت قاچاق در بم

کرمان – فرمانده انتظامی شهرستان بم از توقیف ۲ دستگاه کامیونت و ۱۹ دستگاه خودروی حمل سوخت غیر مجاز با کشف بیش از ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ یوسف سلیمانی در تشریح این خبر افزود: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم قاچاق، مأموران […]

کرمان – فرمانده انتظامی شهرستان بم از توقیف ۲ دستگاه کامیونت و ۱۹ دستگاه خودروی حمل سوخت غیر مجاز با کشف بیش از ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ یوسف سلیمانی در تشریح این خبر افزود: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم قاچاق، مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالای این فرماندهی با کنترل خودروهای عبوری محور بم–زاهدان چندین دستگاه خودروی سبک و سنگین حامل سوخت را شناسایی و متوقف کردند.

وی ادامه داد: مأموران ضمن توقیف ۱۹ دستگاه خودروی سواری که در قسمت صندلی عقب مشک تعبیه کرده و همچنین با توقیف ۲ کامیونت دارای باک اضافه در مجموع ۲۱ هزار و ۲۳۲ لیتر گازوئیل و ۴۳۰۰ لیتر بنزین قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی بم با اشاره به دستگیری ۲۱ فرد متخلف و معرفی آنها به مراجع قضائی، گفت: انتقال بنزین و گازوئیل غیرمجاز از طریق خودروهای سواری و وانت یک عمل فوق العاده خطرناک و خطرساز است که پلیس با این قبیل اقدامات و عاملان هدر رفت سرمایه‌های ملی کشور با جدیت برخورد خواهد کرد.

کد خبر ۵۹۲۴۶۳۰




توقیف۲۱ خودروی حامل سوخت قاچاق در بم

منبع: مــهر
? توقیف۲۱ خودروی حامل سوخت قاچاق در بم