توقيف کامیون حامل مرغ زنده قاچاق در نرماشیر

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نرماشیر گفت: کامیون حامل مرغ زنده قاچاق توسط پلیس این شهرستان توقیف شد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر، رضا زیدآبادی در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان نرماشیر در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، […]

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نرماشیر گفت: کامیون حامل مرغ زنده قاچاق توسط پلیس این شهرستان توقیف شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر، رضا زیدآبادی در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان نرماشیر در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری در سطح حوزه استحفاظی، به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک شده و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی، از کامیون مذکور ۳ هزار و ۴۷ قطعه مرغ قاچاق که فاقد مجوز بهداشتی بود کشف کردند، که ارزش طیور قاچاق کشف شده، بالغ بر ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال می‌باشد.

این مقام انتظامی افزود: ماموران در این رابطه، یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند، که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

زیدآبادی در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار پليس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد.

انتهای خبر/ برجی




توقيف کامیون حامل مرغ زنده قاچاق در نرماشیر

منبع:آرمـان
? توقيف کامیون حامل مرغ زنده قاچاق در نرماشیر