توقف فعالیت ۳۹ دستگاه ماینر غیر مجاز در سیرجان

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان از کشف ۳۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز و راه اندازی شده در یک کارگاه متروکه خبر داد. به گزارش فت فتو؛ سرهنگ منصور رمضان نژاد اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی سیرجان در پی کسب خبری مبنی بر نصب و استفاده غیرمجاز از تعداد زیادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال در […]

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان از کشف ۳۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز و راه اندازی شده در یک کارگاه متروکه خبر داد.

به گزارش فت فتو؛ سرهنگ منصور رمضان نژاد اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی سیرجان در پی کسب خبری مبنی بر نصب و استفاده غیرمجاز از تعداد زیادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یکی از شهرک های صنعتی، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این رابطه ماموران پس از بررسی و اطمینان از موضوع، ضمن هماهنگی قضائی و به همراه نماینده اداره برق در بازرسی از یک کارگاه متروکه در یکی از شهرک های صنعتی اطراف شهر ۳۹ دستگاه ماینر غیرمجاز کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این دستگاه ها را ۸ میلیارد ریال برآورد کردند گفت: در ادامه اتصال این دستگاه ها به برق کارگاه توسط نماینده اداره برق قطع و در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

 




توقف فعالیت ۳۹ دستگاه ماینر غیر مجاز در سیرجان

منبع:بــرنا
?
توقف فعالیت ۳۹ دستگاه ماینر غیر مجاز در سیرجان