توضیح مدیرکل فرودگاه‌های کرمان درباره لغو پرواز اصفهان

کرمان – فت فتو – مدیرکل فرودگاه‌های کرمان درباره لغو پرواز روز شنبه ماهان از این شهر به اصفهان به علت شرایط جوی نامناسب در فرودگاه مقصد توضیحی ارائه کرد. علی قاسم زاده شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: بلیط مسافران این پرواز که قرار بود ساعت ۷ صبح امروز […]

کرمانفت فتو – مدیرکل فرودگاه‌های کرمان درباره لغو پرواز روز شنبه ماهان از این شهر به اصفهان به علت شرایط جوی نامناسب در فرودگاه مقصد توضیحی ارائه کرد.

علی قاسم زاده شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: بلیط مسافران این پرواز که قرار بود ساعت ۷ صبح امروز انجام شود به علت شرایط جوی و دید پایین خلبان باطل شد و مسافران می‌توانند با پرواز روز دوشنبه هفته جاری به استان اصفهان بازگردند.

وی مشکل را شرایط جوی اصفهان برشمرد و گفت: مابقی پروازهای فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان امروز مشکلی نداشتند. 

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان گفت: همچنین صبح امروز دید پایین خلبان در فرودگاه اصفهان باعث باطل شدن تعدادی از پروازهای این فرودگاه به دیگر نقاط کشور شده بود و مابقی پروازهای آن را هم با تاخیر روبه رو کرد.

به گزارش فت فتو مسافران امروز پرواز کرمان – اصفهان امروز چند ساعت در فرودگاه معطل ماندند اما در نهایت به علت تداوم شرایط جوی در فرودگاه مقصد باطل شد و مسافران آن مجبور شدند روزهای دیگری را برای سفر خود انتخاب کنند زیرا این پرواز روزانه نیست.




توضیح مدیرکل فرودگاه‌های کرمان درباره لغو پرواز اصفهان

منبع: ایرنـا
? توضیح مدیرکل فرودگاه‌های کرمان درباره لغو پرواز اصفهان