توضیحات زینی وند در مورد استعفا از استانداری کرمان

کرمان – استاندار کرمان در خصوص تداوم مدیرتش در کرمان گفت: مردم کرمان بدانند تا زمان انتخاب جایگزین با تمام توان برای خدمتگزاری به آن ها تلاش می کنم. به گزارش فت فتو، علی زینی وند ظهر یکشنبه پس از انتشار خبر استعفایش از قول رئیس مجمع نمایندگان مجلس در فت فتو در این خصوص […]

کرمان – استاندار کرمان در خصوص تداوم مدیرتش در کرمان گفت: مردم کرمان بدانند تا زمان انتخاب جایگزین با تمام توان برای خدمتگزاری به آن ها تلاش می کنم.

به گزارش فت فتو، علی زینی وند ظهر یکشنبه پس از انتشار خبر استعفایش از قول رئیس مجمع نمایندگان مجلس در فت فتو در این خصوص گفت: این مساله از مدت‌ها قبل مطرح بود و بارها از مسئولان درخواست کردم که جانشینم را معرفی کنند اما در این مورد بهتر است خبرنگاران از حسن پور که این خبر را اعلام کرده است سوال کنند.

وی افزود: من حتی در سفر معاون اول رئیس جمهور به کرمان این موضوع را پیگیری کردم و با ایشان مفصل صحبت کردم اما به هر صورت در وضعیت فعلی کرمان که استان درگیر سیل است اولویت بنده خدمت به مردم و گره گشایی از کار آنها است.

زینی وند گفت: در این مدت با انگیزه بسیار بالا سعی در پیگیری مشکلات مردم و پیشبرد کارها داشتم و تا آخرین لحظه‌ای که در دولت مسئولیت داشته باشم با تمام توان پای کار هستم و مدیران استان نیز باید به دور از هر گونه حاشیه فقط به خدمت فکر کنند.

وی گفت: به هر صورت دولت نیز برای جایگزینی به زمان نیاز دارد اما در این مدت من از هر لحظه برای کار و فعالیت استفاده می‌کنم.

کد خبر ۵۴۰۱۰۴۲




توضیحات زینی وند در مورد استعفا از استانداری کرمان

منبع: مــهر
? توضیحات زینی وند در مورد استعفا از استانداری کرمان