توصیه شرکت برق کرمان: از نزدیک شدن به تأسیسات برق پرهیز شود

کرمان- فت فتو- با توجه به بارندگی های شدید و رگباری در سطح استان کرمان، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان طی اطلاعیه ای از مردم خواست که به تأسیسات و شبکه های برق نزدیک نشوند که  احتمال بروز خطرات برق گرفتگی و تهدیدات وجود دارد. به گزارش بامداد شنبه فت فتو […]

کرمان- فت فتو- با توجه به بارندگی های شدید و رگباری در سطح استان کرمان، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان طی اطلاعیه ای از مردم خواست که به تأسیسات و شبکه های برق نزدیک نشوند که  احتمال بروز خطرات برق گرفتگی و تهدیدات وجود دارد.

به گزارش بامداد شنبه فت فتو از روابط عمومی روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان؛ با توجه به هشدارهای سطح قرمز هواشناسی و بارش های شدید و رگباری که منجر به  طوفان و طغیان رودخانه های فصلی می شود، احتمال شکستگی و سقوط تیرهای برق و ترانس و خسارت به تاسیسات برقی وجود دارد.

این اطلاعیه می افزاید: از تمامی ساکنین شهرستان های این استان می خواهیم که جهت جلوگیری از بروز هرگونه حادثه از نزدیک شدن به تأسیسات و شبکه های برق جدا خودداری کنند.

در صورت مشاهده‌ هرگونه خاموشی، حادثه و یا سیم پارگی، مراتب را سریعاً به سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات برق گزارش دهید.

البته گروه های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان همراه با تجهیزات کامل جهت ترمیم، اصلاح و پایداری شبکه آسیب دیده با آمادگی کامل در مناطق مختلف حضور دارند.




توصیه شرکت برق کرمان: از نزدیک شدن به تأسیسات برق پرهیز شود

منبع: ایرنـا
? توصیه شرکت برق کرمان: از نزدیک شدن به تأسیسات برق پرهیز شود