توسعه و بازسازی بیش از ۸۵ کیلومتر از شبکه آبرسانی شهرستان کرمان

کرمان_ مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان کرمان گفت: طی ده ماه نخست سال جاری، بیش از ۸۵ کیلومتر از شبکه آبرسانی شهری و روستایی شهرستان کرمان توسعه داده و بازسازی شد. به گزارش نذیر کرمان، علیرضا عبدیان، صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، ۴۰ هزار و ۶۳۸ […]

کرمان_ مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان کرمان گفت: طی ده ماه نخست سال جاری، بیش از ۸۵ کیلومتر از شبکه آبرسانی شهری و روستایی شهرستان کرمان توسعه داده و بازسازی شد.

به گزارش نذیر کرمان، علیرضا عبدیان، صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، ۴۰ هزار و ۶۳۸ متر شبکه آبرسانی در بخش شهری و۶ هزار ۴۴۰ متر از شبکه توزیع و خطوط انتقال آبرسانی در بخش روستایی شهرستان کرمان به منظور ارائه خدمت رسانی مطلوب‌تر به مشترکین توسعه یافت.

وی جلوگیری از هدررفت آب به سبب فرسودگی شبکه آبرسانی را از مهمترین برنامه‌های این شرکت عنوان کرد وافزود: با هدف کاهش میزان هدر رفت آب، یکی از اقداماتی که به صورت مداوم در دستور کار شرکت قرار دارد، بازسازی شبکه و خطوط فرسوده آبرسانی می‌باشد.

وی افزود: در همین راستا، طی مدت زمان مذکور ،۲۱ هزار و ۷۲۳ متر بازسازی شبکه‌های توزیع و خطوط انتقال آبرسانی آب شرب در بخش شهری و ۱۷ هزار و ۱۷۹ متر از شبکه‌های توزیع و خطوط انتقال در بخش روستایی شهرستان کرمان انجام شد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان تصریح کرد: عملکرد توسعه شبکه توزیع و خطوط انتقال شهرستان کرمان در بخش شهری با رشد ۳۰ درصدی و بازسازی با رشد ۴۰ درصدی نسبت با مدت مشابه سال گذشته روبه رو بوده است.

عبدیان، با تاکید بر مدیریت مصرف آب، تنها راه برای عبور از بحران کم آبی را مدیریت مصرف و صرفه‌جویی دانست و با بیان اینکه در روزهای پایانی سال با افزایش مصرف آب مواجه می‌شویم، از شهروندان خواست مصرف بهینه آب را در همه فصول سال مد نظر قرار دهند.

کد خبر ۶۰۲۸۳۳۷




توسعه و بازسازی بیش از ۸۵ کیلومتر از شبکه آبرسانی شهرستان کرمان

منبع: مــهر
? توسعه و بازسازی بیش از ۸۵ کیلومتر از شبکه آبرسانی شهرستان کرمان