توسعه و ارتقای خدمات سلامت در دورترین مناطق جنوب کرمان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: توسعه و ارتقای خدمات سلامت در دورترین مناطق جنوب کرمان صورت گرفت. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ علی اصغر خیرخواه ظهر امروز در جلسه با فرماندار در سالن شهدای فرمانداری جیرفت گفت: توسعه و ارتقای خدمات سلامت در دورترین مناطق جنوب کرمان به نحو احسنت […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: توسعه و ارتقای خدمات سلامت در دورترین مناطق جنوب کرمان صورت گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ علی اصغر خیرخواه ظهر امروز در جلسه با فرماندار در سالن شهدای فرمانداری جیرفت گفت: توسعه و ارتقای خدمات سلامت در دورترین مناطق جنوب کرمان به نحو احسنت صورت گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود: همدلی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در ارائه خدمات سلامت جنوب کرمان بی‌نظیر است.

وی در این دیدار ضمن تبریک تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت اظهار کرد: حوزه سلامت از مهم‌ترین عرصه‌های خدمت‌رسانی در یک جامعه است که ما در مجموعه دانشگاه تلاش کردیم با همکاری و همدلی مشکلات این حوزه در منطقه به کم‌ترین میزان برسد و خدمات بهداشتی و درمانی توسعه روزافزون داشته باشد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در افزایش زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی منطقه در ارتقای خدمات به مردم جنوب کرمان تصریح کرد: علی‌رغم همه مشکلات و کمبودها، دغدغه مجموعه دانشگاه در سالی که گذشت، خدمت به مردم و کاهش کمبودهای حوزه سلامت بود که امید است، امسال موفق‌تر از قبل در این مسیر گام برداریم.

خیرخواه در این دیدار ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: سال گذشته در حوزه غذا و دارو منطقه با دو چالش روبه‌رو بودیم که با همکاری مجموعه دانشگاه به فرصت تبدیل شد، اولی بحث صادرات محصولات کشاورزی و گلخانه‌ای بود که با تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت گرفته، برگشت، محصولات کشاورزی کمتر شد و خوشبختانه با افزایش آگاهی مردم، از سموم ممنوعه استفاده نمی‌شود.

وی افزود: سال گذشته برای صادرات محصولات کشاورزی در روز تا ۲۸ نمونه‌برداری و صدور گواهی هم داشتیم، این نشان‌دهنده کار سنگین دانشگاه در حوزه غذا و دارو است، اما چالشی که هر چند کمتر شده امّا هنوز وجود دارد، نحوه فعالیت کارخانه‌های رب‌گوجه منطقه است و کارخانه‌هایی که پروانه بهداشتی ندارند یا پروانه آنها تمدید نشده، دچار مشکل می‌شوند.

احمد بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان بیان کرد: در حوزه بهداشت و درمان طی دو سال گذشته شاهد توسعه و ارتقای خدمات سلامت در دورترین مناطق جنوب کرمان به‌ویژه در مراکز درمانی هستیم که دستاوردهای این اقدامات برای همه منطقه مفید است، وقتی مراکز در همه شهرستان‌ها فعال است، بار مراجعات به بیمارستان‌های بزرگ مثل «کاشانی و امام» جیرفت را کم می‌کند، توجه به نقاط مختلف منطقه برای تمام منطقه دستاورد خوبی خواهد داشت.

بلندنظر با بیان اینکه خوشبختانه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان جیرفت در سالی که گذشت، کم‌ترین مراجعات به فرمانداری را داشتیم، تصریح کرد: با توجه به تربیت نیروی انسانی در دانشگاه، کیفیت درمان منطقه بالا رفته و در حوزه بهداشت هم کارهای خوبی انجام می‌شود.

فرماندار جیرفت ضمن تشکر از همراهی مجموعه دانشگاه با فرمانداری جیرفت در سال گذشته افزود: امیدواریم این همراهی و همدلی بیش‌تر و بهتر از گذشته، ادامه داشته باشد، همراهی همه نهادها و حضور شما قوّت قلبی برای ما در خدمت مردم است.

منبع: پایگاه تحلیلی خبری دقیانوس 

انتهای خبر/ امیری




توسعه و ارتقای خدمات سلامت در دورترین مناطق جنوب کرمان

منبع:آرمـان
? توسعه و ارتقای خدمات سلامت در دورترین مناطق جنوب کرمان