توسعه علمی یوگا بدور از مسائل خرافی و انتزاعی

نیلوفر رسولیان مسئول امور شهرستان ها و مناطق آزاد انجمن یوگا فدراسیون ورزش های همگانی کشور در جلسه با مربیان یوگا استان کرمان مطرح کرد: مسائل خرافی و انتزاعی باید از یوگا خارج شود و یوگا بصورت علمی و با دانش روز توسعه یابد. به گزارش نذیر کرمان، دکتر رسولیان با اشاره بر ضرورت رعایت […]

نیلوفر رسولیان مسئول امور شهرستان ها و مناطق آزاد انجمن یوگا فدراسیون ورزش های همگانی کشور در جلسه با مربیان یوگا استان کرمان مطرح کرد: مسائل خرافی و انتزاعی باید از یوگا خارج شود و یوگا بصورت علمی و با دانش روز توسعه یابد.

به گزارش نذیر کرمان، دکتر رسولیان با اشاره بر ضرورت رعایت اخلاق حرفه ای ، همدلی ، همکاری و اتحاد را در توسعه ورزش یوگا حائز اهمیت دانست.

وی تصریح کرد: همگی تلاش میکنیم تا موجب توسعه یوگا شویم ولیکن اینکه تا چه اندازه می توانیم خودمان را مدیریت کنیم بسیار مهم است و مدیریت خودمان و نیروهایمان می‌تواند امور را با قدرت و شتاب بیشتری به سمت پیشرفت و رشد سوق بدهد.

دکتر رسولیان با اشاره به اینکه مفهوم همگانی می گوید ورزش باید در دسترس همه باشد و همه به راحتی ورزش کنند: خاطر نشان ساخت: ورزش یوگا می تواند با کمترین امکانات و در هر فضایی اجرا شود و به مفهوم همگانی بودن ورزش نزدیک است.

وی رعایت قوانین و مقرارت بر اساس حقوق ورزشی تاکید کرد و گفت: در هر کشوری قوانینی حاکم است و همه باید به قوانین احترام بگذارند، رشته یوگا هم از این قاعده مستثنی نمی باشد

دکتر رسولیان اظهار امیدواری کرد: ما باید اجازه بدهیم همه در رشته یوگا وارد شوند بطوریکه به جایی برسیم که هر خانواده یک فرد یوگا کار داشته باشد.




توسعه علمی یوگا بدور از مسائل خرافی و انتزاعی

منبع:یـزدان کـرمان
? توسعه علمی یوگا بدور از مسائل خرافی و انتزاعی