توسعه سالن‌های سینما موثر بر رشد اقتصادی است

شهردار زرند گفت: توسعه سالن‌های سینما علاوه بر رشد اقتصادی می‌تواند به رشد اجتماعی جامعه نیز کمک موثری کند. نشست هم اندیشی شهرداران و روسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی کشور برگزار و شهرداران به ارائه گزارشی از وضعیت سینما‌های شهر‌های خود پرداختند. علی ضیاءالدینی شهردار زرند […]

شهردار زرند گفت: توسعه سالن‌های سینما علاوه بر رشد اقتصادی می‌تواند به رشد اجتماعی جامعه نیز کمک موثری کند.

نشست هم اندیشی شهرداران و روسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی کشور برگزار و شهرداران به ارائه گزارشی از وضعیت سینما‌های شهر‌های خود پرداختند.

علی ضیاءالدینی شهردار زرند در این نشست گفت: سینما به عنوان یک فعالیت جمعی می‌تواند تاثیر بسزایی در رشد فرهنگ اجتماعی داشته باشد.

او از آمادگی شهرداری برای توسعه سالن سینما در سطح شهر زرند خبر داد و می‌گوید:توسعه سالن‌های سینما علاوه بر رشد اقتصادی می‌تواند به رشد اجتماعی جامعه نیز کمک موثری کند.

شهردار زرند، به روز بودن سینما آزادی شهر زرند و استقبال شهروندان از این مجموعه فرهنگی را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: خوشبختانه توانسته ایم از زمان بازگشایی دوباره سینما فیلم‌های روز ایران را برروی پرده سینما اکران کنیم تا شاهد حضور شهروندان در این فضا باشیم.

او اکران فیلم‌های انفرادی، منصور، گشت ۳، موقعیت مهدی، دینامیت، مورچه خوار، سگ بندوشادروان را از جمله فیلم‌های اکران شده در این مجموعه عنوان کرد ومی گوید: تاکنون بیش از ۸ هزارنفر از شهروندان و دانش آموزان از اکران‌های سینما آزادی زرند دیدن کرده اند.

به گفته ضیاءالدینی اتصال سینماآزادی به سیستم سمفا، به روز بودن پخش فیلم، قرارگرفتن سینما در یک مجموعه فرهنگی، حضور پلاتو، نگارخانه، فرهنگسرا در کنار این مجموعه را نقاط مثبت سینمای شهر زرند هستند و نبود سیستم پخش فیلم لیزری، نبود سیستم صوتی به روز، تخریب بخشی از سقف سینما، کف پوش نامناسب، شکسته شدن تعدادی از صندلی‌ها نیز از مشکلات این سینما است.

رحیم سیف الدینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهندس ایزدی شهردار یزدانشهر، مهندس مومنی شهردار ریحانشهر نیز به ارائه درخواست‌ها و نظرات خود در خصوص راه اندازی سینما پرداختند.

فت فتو کرمان کرمان




توسعه سالن‌های سینما موثر بر رشد اقتصادی است

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? توسعه سالن‌های سینما موثر بر رشد اقتصادی است