توسعه زیرساخت شهری اولویت شهر کرمان

شهردار کرمان گفت: در سال ۱۴۰۱ تمام تمرکز شهرداری بر حوزه زیرساخت شهری است و ۱۴۰ میلیارد تومان به اجرای آسفالت معابر در سال آینده اختصاص داده شده است. به گزارش فت فتو، سعید شعرباف در نشست خبری گفت: در سال ۱۴۰۱ به بهسازی پارک‌های موجود در شهر کرمان توجه می‌شود و نسبت به این […]

شهردار کرمان گفت: در سال ۱۴۰۱ تمام تمرکز شهرداری بر حوزه زیرساخت شهری است و ۱۴۰ میلیارد تومان به اجرای آسفالت معابر در سال آینده اختصاص داده شده است.

به گزارش فت فتو، سعید شعرباف در نشست خبری گفت: در سال ۱۴۰۱ به بهسازی پارک‌های موجود در شهر کرمان توجه می‌شود و نسبت به این مهم بودجه اختصاص داده شده  و برای نوروز و میزبانی از مسافران نوروزی برنامه‌هایی پیش‌بینی و اجرا شده است.

توسعه زیرساخت شهری اولویت شهر کرمان
وی با اشاره به اینکه قانون اجبار کرده که برای رسیدن به سرانه پاک در شهر از سهمیه پساب فاضلاب در اختیار شهرداری قرار داده شود و در قرارداد فاضلاب کرمان به این قانون توجه نشده است ادامه داد: کرمان، شهر بسیار کم آبی است و نیازمند پساب فاضلاب برای آبیاری فضای سبز داخل شهر هستیم.

شهردار کرمان افزود: بزرگراه شهید سلیمانی ۱۶ کیلومتر وسعت دارد که قرار است یک مسیر شرقی به غربی برای شهر کرمان ایجاد کند، این پروژه نیاز به بازنگری دارد و حداقل ۸ کیلومتر از این پروژه روی بافت مسکونی است و اگر شهرداری بخواهد این قسمت را ایجاد کند هزینه بسیار زیادی با برآورد ۸ هزار میلیارد تومان دارد که در توان شهرداری نیست.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های تفصیلی در کرمان دچار اشکالات راهبردی هستند و مردم باید فضای واقعی و تصویر واقعی شهر کرمان را بدانند گفت: ۸۰ درصد فضای سبز در طرح تفصیلی روی بافت مسکونی موجود دیده شده و نشان می‌دهد مشاور یک بار هم آن محدوده شهر را ندیده است.




توسعه زیرساخت شهری اولویت شهر کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? توسعه زیرساخت شهری اولویت شهر کرمان