توسعه روابط مناطق ویژه اقتصادی رفسنجان و دامغان

فت فتو/کرمان دیدار مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان و دکتر صمدی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دامغان به‌منظور توسعه روابط دو منطقه و مشارکت در سرمایه‌گذاری بر اساس ظرفیت‌های موجود برگزار شد. به گزارش فت فتو، امروز دیدار روح‌الله بهرامشاهی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان و دکتر صمدی مدیرعامل منطقه ویژه دامغان با حضور سردار بهرامی […]

فت فتو/کرمان دیدار مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان و دکتر صمدی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دامغان به‌منظور توسعه روابط دو منطقه و مشارکت در سرمایه‌گذاری بر اساس ظرفیت‌های موجود برگزار شد.

به گزارش فت فتو، امروز دیدار روح‌الله بهرامشاهی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان و دکتر صمدی مدیرعامل منطقه ویژه دامغان با حضور سردار بهرامی مدیرعامل سابق گروه خودروسازی بهمن و پاکرو در دفتر مدیرعامل منطقه ویژه دامغان برگزار شد.

در این دیدار مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان به مباحث مختلفی در خصوص منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان پرداخت و بر توسعه منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان، لزوم ایجاد شرکت سرمایه‌گذاری منطقه و داشتن نگاه ملی به حوزه سرمایه‌گذاری نه نگاه منطقه‌ای، تأکید کرد.

همچنین استفاده از پتانسیل اصحاب فکر و ایده و ظرفیت‌های خرد شهرستان و ایجاد کارگروه فکری و اقتصادی توسعه شهرستان مواردی بود که به آن اشاره شد.

در ادامه نیز بحث ایجاد کارگروه فکری و اقتصادی مشارکت مناطق ویژه نسبت به سرمایه‌گذاری در مناطق یکدیگر با توجه به ظرفیت اقتصادی که موجود است، مطرح و نسبت به آن تأکید شد.

 همچنین در این جلسه تدبیر تفاهم‌نامه همکاری بین مناطق همراه برای سرمایه‌گذاری بر اساس آمایش جغرافیایی مناطق مورد تأکید قرار گرفت.

انتهای پیام




توسعه روابط مناطق ویژه اقتصادی رفسنجان و دامغان

منبع: ایـسنا
? توسعه روابط مناطق ویژه اقتصادی رفسنجان و دامغان