توسعه اقتصادی و انجام فعالیت‌های اجتماعی در گروی امنیت است

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان گفت: امنیت مقدم بر همه کارهاست و توسعه اقتصادی، مراودات سیاسی، فعالیت‌های اجتماعی و بسیاری دیگر از کارها با وجود امنیت برقرار خواهد بود. محمدمهدی فداکار صبح امروز ۲۹ تیرماه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمان امنیت را حیاتی‌ترین نیاز بشر عنوان کرد و افزود: امنیت مقدم بر […]

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان گفت: امنیت مقدم بر همه کارهاست و توسعه اقتصادی، مراودات سیاسی، فعالیت‌های اجتماعی و بسیاری دیگر از کارها با وجود امنیت برقرار خواهد بود.

محمدمهدی فداکار صبح امروز ۲۹ تیرماه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمان امنیت را حیاتی‌ترین نیاز بشر عنوان کرد و افزود: امنیت مقدم بر همه کارهاست و توسعه اقتصادی، مراودات سیاسی، فعالیت‌های اجتماعی و بسیاری دیگر از کارها با وجود امنیت برقرار خواهد بود.

وی با اشاره به گستردگی حوزه ماموریت‌های فراجا اظهار کرد: فراجا علاوه بر مباحث انتظامی در بخش‌هایی چون اجتماعی، راهور، اماکن و به نوعی با همه گروه‌ها مرتبط است.

استاندار کرمان با بیان اینکه تهدید امنیت از مصادیق فساد فی‌الارض است، تصریح کرد: نیروی انتظامی حضور میدانی در عرصه‌های اجتماعی چون تامین امنیت عزاداری‌ها و برنامه‌ها را در کنار مبارزه با قاچاقچیان و تکفیری‌ها به عهده دارد.

وی در ادامه با تقدیر از خدمات سردار ناظری‌ در فرماندهی انتظامی استان کرمان و صداقت و جدیت وی در کنار دستگاه‌های امنیتی افزود: از سردار فرشید نیز انتظار داریم دوره جدید همکاری، تقویت روز افزون برنامه‌ها باشد.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز زمان شناسی قوی برای انجام ماموریت‌های ذاتی، شناخت ماموریت و میدان عمل توسط پلیس را مهم خواند.

وی با تاکید بر اینکه پلیس باید در سایه شجاعت و عقلانیت در کنار تکلیف محوری ایفای نقش کند، گفت: در استان کرمان با این پیش زمینه فرماندهان باید لیاقت و تراز خاص در ماموریت داشته باشند که طی این سالها همین‌گونه بوده است‌.

انتهای پیام




توسعه اقتصادی و انجام فعالیت‌های اجتماعی در گروی امنیت است

منبع: ایـسنا
? توسعه اقتصادی و انجام فعالیت‌های اجتماعی در گروی امنیت است