توزیع ۴۰ هزار بسته کمک معیشتی توسط سپاه ثارالله کرمان

به مناسبت ماه رمضان، ۴۰ هزار بسته کمک معیشتی در قالب کمک مؤمنانه توسط سپاه ثارالله استان کرمان توزیع شد. سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در حاشیه توزیع ۴۰ هزار بسته کمک معیشتی در قالب کمک مؤمنانه اظهار داشت: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) طی این دو سال به صورت مداوم […]

به مناسبت ماه رمضان، ۴۰ هزار بسته کمک معیشتی در قالب کمک مؤمنانه توسط سپاه ثارالله استان کرمان توزیع شد.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در حاشیه توزیع ۴۰ هزار بسته کمک معیشتی در قالب کمک مؤمنانه اظهار داشت: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) طی این دو سال به صورت مداوم بدون هیچ وقفه‌ای در حال فعالیت بود، اما در سال جاری با فرمانی که مقام معظم رهبری چند روز پیش دادند که حوزه معیشت را جدی‌تر بگیرید، برای ماه مبارک رمضان ۴۰ هزار بسته کمک معیشتی برای ۴۰ هزار خانوار آماده کرده‌ایم.

او گفت: ارزش ریالی ۴۰ هزار بسته معیشتی ۲۴ میلیارد تومان و همچنین ارزش ریالی هر بسته کمک معیشتی ۶۰۰ هزار تومان است و این بسته‌ها تا آخر امشب در اختیار تمام شهرستان‌های استان قرار می‌گیرد و توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در عید سعید فطر باز هم به احتمال زیاد توزیع بسته کمک معیشتی خواهیم داشت، گفت: یکی از بهترین زمان‌های انفاق و توزیع بسته‌های کمک معیشتی در ماه مبارک رمضان است.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان کرمان نیز در حاشیه رزمایش کمک مومنانه گفت: در ماه مبارک رمضان هر خیری که انسان انجام دهد خداوند تبارک تعالی چند برابر ثواب برای آن ثبت و ضبط می‌کند به ویژه در آنجایی که کمک به ایتام و فقرا است.

او گفت: کسانی که خیر هستند و توانایی دارند حتما در ماه مبارک رمضان نیازمندان را فراموش نکنند و در این زمینه به امام علی (ع) اقتدا کنند و این سنت حسنه و پاداش بزرگ را در ماه مبارک رمضان کسب کنند.

فت فتو کرمان کرمان




توزیع ۴۰ هزار بسته کمک معیشتی توسط سپاه ثارالله کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? توزیع ۴۰ هزار بسته کمک معیشتی توسط سپاه ثارالله کرمان