توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی سپاه در کرمان آغاز شد

کرمان – فت فتو – معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ۴۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۴ میلیارد تومان توسط سپاه در چهارمین مرحله از اهدای کمک‌های مومنانه در سال ۱۴۰۱ و به مناسبت عید غدیر و دهه امامت و ولایت، تهیه شده که از امروز (شنبه) بین نیازمندان این استان توزیع […]

کرمان – فت فتو – معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ۴۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۴ میلیارد تومان توسط سپاه در چهارمین مرحله از اهدای کمک‌های مومنانه در سال ۱۴۰۱ و به مناسبت عید غدیر و دهه امامت و ولایت، تهیه شده که از امروز (شنبه) بین نیازمندان این استان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار فت فتو، سرهنگ ناصر بهروز روز شنبه در رزمایش توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی در محل مصلی امام علی(ع) شهر کرمان افزود: این رزمایش در سراسر کشور در حال برگزاری است و هر بسته معیشتی شامل شکر، حبوبات، برنج، روغن، ماکارونی و مرغ و ۶۰۰ هزار تومان ارزش دارد.

وی بیان کرد: همچنین همزمان با این رزمایش تعداد ۶۵ سری جهیزیه نیز شامل هشت قلم کالا به ارزش هر سری جهیزیه ۳۲ میلیون تومانی بین زوج های جوان توزیع خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: بسته های معیشتی توسط پایگاه های مقاومت و گروه های جهادی بین افراد شناسایی شده در سطح استان کرمان توزیع می شود.

وی تاکید کرد: رزمایش های مومنانه سپاه به صورت متمرکز از طریق قرارگاه خدمات رسانی امام‌ حسن مجتبی (ع) انجام می شود و در توزیع کمک ها هماهنگی و دقت وجود دارد، هر چند نیاز به سامانه یکپارچه احساس می شود.




توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی سپاه در کرمان آغاز شد

منبع: ایرنـا
? توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی سپاه در کرمان آغاز شد