توزیع ۲۸ مرحله اقلام معیشتی و زیستی به مددجویان امداد توسط ارتش در کرمان

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش گفت: در۲سال گذشته ۲۸ مرحله توزیع اقلام معیشتی، زیستی، لوازم التحریر، پوشاک و جهیزیه توزیع شد. به گزارش سرویس اقتصادی نذیر کرمان؛با همکاری قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان و با حضور استاندار و امام جمعه کرمان، ضیافت افطاری ۲۰۰ یتیم در مرکز استان برگزار شد. […]

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش گفت: در۲سال گذشته ۲۸ مرحله توزیع اقلام معیشتی، زیستی، لوازم التحریر، پوشاک و جهیزیه توزیع شد.

به گزارش سرویس اقتصادی نذیر کرمان؛با همکاری قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان و با حضور استاندار و امام جمعه کرمان، ضیافت افطاری ۲۰۰ یتیم در مرکز استان برگزار شد.

امیرغلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش امشب در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: در راستای تعامل بین ارتش و کمیته امداد این مراسم شکل گرفته است.

وی در ادامه افزود: خدمت‌رسانی قرارگاه منطقه‌ای به کمیته امداد گسترده است و در دو سال گذشته ۲۸ مرحله توزیع اقلام معیشتی و زیستی، لوازم التحریر، پوشاک و جهیزیه بین خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در سراسر استان داشته‌ایم.

غلامعلیان بیان کرد: همچنین ارتش در زمینه آزادی زندانیان مددجوی کمیته امداد همکاری داشته و تعامل گسترده‌ای بین این دو نهاد وجود دارد.

 مدیرکل کمیته امداد استان کرمان نیز در این مراسم گفت: مراسم اطعام ۲۰۰ نفر از ایتام امشب به میزبانی ارتش و با مشارکت یکی از خیران در کرمان برگزار شد.

ناصر عسکری‌نژاد در ادامه اظهار کرد: ۲۷ هزار یتیم و فرزندان محرومین در استان کرمان توسط ۶۷ هزار حامی حمایت می شوند.

وی با تقدیر از همراهی خیران در همراهی با کمیته امداد، از هم استانی‌ها برای کمک به تداوم سنت حسنه افطاری دادن به نیازمندان به ویژه در شب‌های قدر، دعوت کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان بیان کرد: در نیمه اول ماه مبارک رمضان ۸۹۰ هزار پرس غذای گرم، ۶۹۰ هزار افطاری ساده و بیش از ۲۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

وی افزود: مردم نیکوکار می توانند علاوه بر تحویل کمک‌های خود به پایگاه‌های کمیته امداد، با شماره گیری کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* کمک های نقدی خود را برای انجام افطاری واریز نمایند.

انتهای خبر/ طهماسبی




توزیع ۲۸ مرحله اقلام معیشتی و زیستی به مددجویان امداد توسط ارتش در کرمان

منبع:آرمـان
? توزیع ۲۸ مرحله اقلام معیشتی و زیستی به مددجویان امداد توسط ارتش در کرمان